ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Σήμερα στο ΡΙΚ1 /Άννα Βίσση: «Τον Α. Σαμαρά τον ερωτεύτηκα, τη σχέση μου με τον Νταλάρα δε θέλω να τη θυμάμαι» (ΒΙΝΤΕΟ)


Η Άννα Βίσση θα είναι η καλεσμένη του Τάσου Τρύφωνος αυτή την Παρασκευή στο ΡΙΚ1. Η τραγουδίστρια τα λέει τετ α τετ με τον Τάσο Τρύφωνος. Από το τρέιλερ που προβάλλεται φαίνεται θα είναι μια συνέντευξη που θα συζητηθεί. Μιλάει για τους άντρες της ζωής της χωρίς να δυστάζει σε τίποτα.

«Ο Αντώνης ήταν ένα παιδί που μόλις είχε έρθει από την Αμερική και μου άρεσε, τον ερωτεύτηκα», είπε για τον σημερινό πρωθυπουργό Α. Σαμαρά, με τον οποίο έζησε έναν έντονο έρωτα, τον οποίο θυμάται και χαμογελά.
Όσο για την σχέση της με τον Νταλάρα όμως δεν έχει τις ίδιες γλυκιές αναμνήσεις. «Δεν νομίζω ότι ο Νταλάρας με ήξερε σαν άνθρωπο. Ήταν μια σχέση που ξεκίνησε όταν εγώ μόλις είχα έρθει στην Ελλάδα, ήμουν 17 χρονών και δεν έχω και τις καλύτερες αναμνήσεις από αυτόν», είπε.
πηγή:showbiz.com.cy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα