Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Β.Παπαγεωργόπουλος : 27 Μαρτίου σήμερα. Συμπληρώνω 1 μήνα στην φυλακή!

Μου στέρησαν 1 μήνα από την ζωή μου ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΔΙΚΑ.
Έδωσα την ψυχή μου για την πόλη μου και την Πατρίδα χωρίς κανένα απολύτως προσωπικό όφελος, χωρίς να ζητήσω κανένα αντάλλαγμα.
Δεν είχα άλλωστε ανάγκη από τίποτε.
Ο Θεός μου τα έδωσε όλα τόσο απλόχερα.
Και δόξα και αγάπη και οικονομική άνεση μου έδωσε, τι άλλο να ζητούσα;
Τώρα μου ζητούν να δώσω και την ζωή μου.
Να την δώσω, αλλά όχι έτσι.
Όχι με την κατηγορία ότι πήρα έστω και 1€ από τον Δήμο, τον οποίο υπηρέτησα με αυταπάρνηση επί 12 συνεχή χρόνια.
Όχι με την κατηγορία ότι στα 60 μου χρόνια άλλαξε ξαφνικά ο χαρακτήρας μου και έγινα «ηθικός αυτουργός σε ηθικό αυτουργό» για να απομυζήσουμε τον Δήμο, χωρίς μάλιστα να έχω κανένα απολύτως κίνητρο και κανένα απολύτως όφελος!
Αυτό είναι για μένα το θέμα.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα