ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Γεωργιάδης: "Με τον Βαξεβάνη έχω ανοιχτούς λογαριασμούς από δω και πέρα"

Έντονη διαμάχη ξέσπασε στον "αέρα" του ΣΚΑΪ μεταξύ του βουλευτή της ΝΔ, Άδωνι Γεωργιάδη, και δημοσιογράφου της εφημερίδας "Αυγή" με αφορμή την αναφορά του ονόματός του και τον ισχυρισμό ότι περιλαμβάνεται στη λίστα Λαγκάρντ (Video)
Έκρηξη" του βουλευτή Άδωνι Γεωργιάδη, στην εκπομπή "ΣΚΑΪ τώρα", για την εμπλοκή του ονόματός του στην υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ.

Το περιστατικό σημειώθηκε, όταν ο βουλευτής της ΝΔ κατηγόρησε τον δημοσιογράφο για λασπολογία σε βάρος του, με την αναφορά του ονόματός του ως ενός από τους καταθέτες, που περιλαμβάνει η λίστα Λαγκάρντ, που έχει στη διάθεσή της και διερευνά η Προανακριτική Επιτροπή.

Το τι έγινε μετά το δείχνουν οι διάλογοι:
- ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: "Ωραίο επίπεδο. Εγώ δεν σε έχω πει ποτέ μπουμπούκο".
- ΒΑΞΕΒΑΝΗΣ: "Ναι, γιατί εγώ δεν είμαι μπουμπούκος. Αυτοχαρακτηρισμός είναι".
- "Δεν είναι και το ξέρεις. Δεν το μάθατε εκεί στη Λέσβο και στην ΚΝΕ που ήσουν ποιος το είπε; Κι εγώ ξέρω ποια ήταν τα παρατσούκλια που σε φώναζαν οι γκόμενες που είχες κατά καιρούς. Αλλά δεν τα λέω. Θέλεις να τα πω;".
"Πες τα αν τα ξέρεις. Η γυναίκα σου είναι στη λίστα!".
"Εξακολουθείς να λες ψέματα. Η γυναίκα μου σου έχει κάνει αγωγή. Αυτά θα τα πεις στο δικαστήριο. Η μετάφραση ήρθε και λέει ότι δεν είναι στη λίστα. Ως σχετιζόμενο πρόσωπο την αναφέρουν οι τράπεζες".
- "Κάνε μου τη χάρη τώρα…".
- "Και το μπουμπούκος μην το ξαναπείς. Θα σου κάνω και γι’ αυτό αγωγή εκτός από όλα τα άλλα".
"Εντάξει παιδιά δεν είναι μπουμπούκος...".
"Εσύ μπουμπούκος μπορεί να μην είσαι αλλά ψεύτης είσαι".
"Μόνο για τηλεπωλητής είσαι. Το είδες το tweet που σου έκανα χθες; Είχε εκατό retweet".
"Έχεις 100 ψεύτικα προφίλ. Γι’αυτό!".
"Μόνο για τηλεπωλητής κάνεις: ΄΄Δέκα κιλά βιβλία πέντε ευρώ΄΄. Ντρέπομαι που σε έχουν εκλέξει στο ελληνικό κοινοβούλιο. Ρε άντε κάνε μου τη χάρη τώρα...".
"Έχω κρατήσει όλα τα tweet που έχεις ότι έκανες μήνυση και αγωγή στον Ταγματάρχη (σ.σ. πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΤ Α.Ε.) που είπε ότι πήρες δύο εκατομμύρια ευρώ από την ΕΡΤ. Παπάρια έκανες!".
Όλως περιέργως ο καβγάς τελείωσε με το που επανήλθαν και οι δυο στην αίθουσα για να συνεχιστεί η κατάθεση.


δείτε εδώ στο news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα