Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

ROD STEWART:"Ο γιος μου νομίζει ότι είμαι υδραυλικός"!


Ο καλλιτέχνης που αυτό τον καιρό προμοτάρει το νέο του άλμπουμ Time, αποκάλυψε ότι ένα από τα δύο μικρότερα παιδιά του δεν ξέρουν τι δουλειά κάνει, και φυσικά δεν έχουν την παραμικρή ιδέα για την παγκόσμια φήμη του ως καλλιτέχνη!
Ο Στιουαρτ έχει συνολικά οκτώ παιδιά, αφού εγινε ξανά μπαμπάς στα 60 του, με την τρίτη σύζυγό του Πένι Λάνκαστερ, με την οποία απέκτησε τους γιους του Αλιστερ και Εϊνταν το 2005 και το 2011 αντίστοιχα.
"Ο δίχρονος γιος μου δεν έχει ιδέα τι κάνω για να ζήσω.. ποτέ δε με έχει δει στη σκηνή. Νομιζει ότι είμαι υδραυλικός, όπως ήταν και ο μπαμπάς μου,” δήλωσε στο BBC.

Να σημειώσουμε ότι αυτό τον καιρό ο Στιούαρτ γιορτάζει το γεγονός ότι μετά από 20 χρόνια έφτασε και πάλι στην κορυφή των βρετανικών album charts.

Εχει πουλήσει πάνω από 100 εκ. δίσκους στο ενεργητικό του, και τώρα στα 68 του, το αυτοβιογραφικό Rod: The Autobiography, που κυκλοφόρησε το 2012, τον έκανε και πάλι να χαρει την κορυφή... Το τελευταίο του Νο 1 ήταν το 1983 με το Baby Jane.

Ε.Σ.e-go.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα