ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ



Tο «τεφτέρι» των τεχνικών κλιμακίων της τρόικας που ξεκινούν από σήμερα τον νέο έλεγχο στην Αθήνα περιλαμβάνει 147 τουλάχιστο  εκκρεμότητες:  Διαβάστε τι αναφέρει το "Μνημόνιο Συνεννόησης  στις Συγκεκριμένες Προϋποθέσεις Οικονομικής Πολιτικής" για την "Ενεργειακή πολιτική" .



Ο σχεδιασμός της κατάλληλης ενεργειακής πολιτικής, δεδομένων των αναγκών της χώρας και των δυνατοτήτων της, είναι θεμελιώδους σημασίας για την οικονομική ανάπτυξη. Για το λόγο αυτό, η κυβέρνηση πρέπει να ακολουθήσει μια συνολική προσέγγιση που μεγιστοποιεί τα οφέλη για τους συμμετέχοντες στην αγορά, προστατεύει τους καταναλωτές και τα ευάλωτα τμήματα της κοινωνίας και τα δικαιώματα των φορολογουμένων. Οι μεταρρυθμίσεις παρακάτω αποσκοπούν στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της αποδοτικότητας των αγορών ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου, για να αποφευχθεί η επανάληψη της κρίσης ρευστότητας του 2012 και να καταστήσει τον ενεργειακό τομέα ως μια δυνητική συνεισφορά για την ευημερία.


Ως προαπαιτούμενα για την εκταμίευση, η Κυβέρνηση 

a. και δημοσιεύει ένα πλήρες σχέδιο για την αναδιάρθρωση της ΔΕΗ, με σκοπό την προετοιμασία της εταιρείας για αποκρατικοποίηση και δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για μια απελευθερωμένη αγορά ηλεκτρικής ενέργειας. Το σχέδιο πρέπει να:
i. παράσχει ένα χρονοδιάγραμμα για τη ΔΕΗ για να ξεκινήσει τον ιδιοκτησιακό διαχωρισμό του ΑΔΜΗΕ μέσω πώλησης μετοχών και/ή μέσω έκδοσης δικαιωμάτων που θα αγοραστούν από κάποιον επενδυτή και να παράσχει ένα χρονοδιάγραμμα για την πλήρη έξοδό του. Το εν λόγω χρονοδιάγραμμα θα πρέπει να περιλαμβάνει τα βήματα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, με στόχο να ολοκληρωθεί ο διαχωρισμός της ιδιοκτησίας εντός του 2013.
ii. τις λεπτομέρειες της νέας κάθετα ολοκληρωμένης εταιρείας που θα δημιουργηθεί σχετικά με τα περιουσιακά στοιχεία, τους ανθρώπινους πόρους και τους πελάτες που υπόκεινται σε ρυθμιστική βάση και τις ισχύουσες ανταγωνιστικές διατάξεις. Ειδικότερα, για τα περιουσιακά στοιχεία:
1. προκειμένου να δημιουργηθεί ένας βιώσιμος ανταγωνιστής στην αγορά, η νέα εταιρεία θα πρέπει να διαθέτει περίπου 30% της ικανότητας παραγωγής της ΔΕΗ, λαμβάνοντας υπόψη τον παροπλισμό και τα επενδυτικά σχέδια της ΔΕΗ. Θα πρέπει επίσης να  διαθέτει το κατ 'αναλογία ποσό των προμηθειών. Το μείγμα παραγωγής και πελατών πρέπει να είναι παρόμοια με εκείνα της ΔΕΗ.
2. Το σχέδιο θα περιλαμβάνει διατάξεις για την παραχώρηση των δυνατοτήτων παραγωγής βάσει λιγνίτη, φυσικού αερίου και υδροηλεκτρικής ενέργειας που επί του παρόντος διαχειρίζεται η ΔΕΗ. Θα περιλαμβάνει επίσης διατάξεις ώστε η νέα εταιρεία να έχει πρόσβαση και έλεγχο των κοιτασμάτων λιγνίτη σε ισότιμη βάση, όπως η ΔΕΗ. Ο προτεινόμενος κατάλογος των περιουσιακών στοιχείων που πρόκειται να μεταφερθούν στη νέα εταιρεία θα αξιολογηθούν στο πλαίσιο της επόμενης αναθεώρησης.
iii. θα δοθεί ένα χρονοδιάγραμμα για τη νέα εταιρεία που θα αποκρατικοποιηθεί μέσω της ΔΕΗ, με τη βοήθεια του ΤΑΙΠΕΔ, με σκοπό να ξεκινήσει τη λειτουργία της το 2015. Το χρονοδιάγραμμα πρέπει να περιλαμβάνει τα βήματα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
iv. θα δοθεί ένα σχέδιο και χρονοδιάγραμμα για την αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ. Το εν λόγω χρονοδιάγραμμα θα πρέπει να περιλαμβάνει τα βήματα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας το αργότερο μέχρι την 1 Ιανουαρίου 2016.

Η εκτέλεση του προγράμματος θα γίνει με αυστηρή τήρηση του χρονοδιαγράμματος που θα ανακοινωθεί, και σε πλήρη συμφωνία με τις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η συνέπεια με τη σχετική νομοθεσία της ΕΕ και τις βέλτιστες πρακτικές και με το σημερινό δημοσιονομικό πρόγραμμα και τους στόχους χρηματοδότησης.


6.1.1 Αποτελεσματικός διαχωρισμός δραστηριοτήτων δικτύου από τις δραστηριότητες παροχής

1. Η μη διαχωρισμένη ΔΣΜ φυσικού αερίου έχει πιστοποιηθεί από την ελληνική ρυθμιστική αρχή ενέργειας. (Μάιος 2013 [ή πριν από την εκκαθάριση της ιδιωτικοποίησης της ΔΕΠΑ, ανάλογα με το ποια ημερομηνία είναι προγενέστερη])
2. Η κυβέρνηση δεσμεύεται να ακολουθήσει όλα τα βήματα που περιγράφονται στο προτεινόμενο σχέδιο για το διαχωρισμό του ΑΔΜΗΕ, συμπεριλαμβανομένων όλων των ενδιάμεσων βημάτων, με στόχο να ολοκληρώσει τον διαχωρισμό έως τον Δεκέμβριο του 2013.

6.1.2 Διατάξεις σχετικά με την αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ και της ΔΕΣΦΑ:
1. Η κυβέρνηση δεσμεύεται ότι ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα της διαδικασίας αποκρατικοποίησης, η δομή των κλάδων φυσικού αερίου και  ηλεκτρικής ενέργειας θα είναι πλήρως συμβατή με την οδηγία 2009/73/ΕΚ και 2009/72/ΕΚ. (Συνεχής) 
6.1.3 Διασφάλιση πως οι τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας αντανακλούν τα κόστη
2. Η κυβέρνηση λαμβάνει μέτρα για τη σταδιακή κατάργηση των ρυθμιζόμενων τιμών ηλεκτρικής ενέργειας για όλους εκτός από τους ευάλωτους πελάτες έως τον Ιούνιο του 2013. 
3. Επιπλέον, η κυβέρνηση αξιολογεί τις βέλτιστες πρακτικές με στόχο τη χρέωση τελών για τη χρήση της υδροηλεκτρικής ενέργειας και λιγνίτη και δημοσιεύει την έκθεσή της. (Ιούνιος 2013)
6.1.4 Παροχή χρηματοοικονομικά βιώσιμης ανάπτυξης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας
Οι αρχές δεσμεύονται να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν μια ολοκληρωμένη μεταρρύθμιση των πολιτικών για την ανανεώσιμη ενέργεια, λαμβάνοντας επίσης υπόψη τις προτάσεις στο «Σχέδιο για τη μεταρρύθμιση του τομέα των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ)" του Υπουργείου και την άποψη του κλάδου, για την παροχή μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας με μηδενικά μέσα ελλείμματα.
Οι νέες εγκαταστάσεις θα λάβουν μία σταθερή, συνολική, εγγυημένη τιμή αγοράς με βάση την τρέχουσα κατάσταση της τεχνολογίας, και λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος των εγκαταστάσεων. Η εγγυημένη τιμή αγοράς θα αναθεωρείται τουλάχιστον σε εξαμηνιαία βάση για να ληφθεί υπόψη η εξέλιξη της τεχνολογίας, προκειμένου να αντανακλάται η μείωση του κόστους και να διασφαλίζεται ένα βιώσιμο ποσοστό απόδοσης συνεπές με τον μέσο όρο της ΕΕ, λαμβάνοντας υπόψη τις ελληνικές ιδιαιτερότητες , με σκοπό τη διασφάλιση ισοτιμίας. Σε αυτή τη διαδικασία η κυβέρνηση θα λάβει υπόψη τη γνώμη της ΡΑΕ.

Ως προαπαιτούμενο για την εκταμίευση, και για την επίτευξη βιωσιμότητας του μηχανισμού κινήτρων, η Κυβέρνηση: 
a. ξεκινά διαπραγματεύσεις με τον κλάδο για την εισαγωγή μόνιμων προσαρμογών στις υφιστάμενες συμβάσεις αγοράς ενέργειας, ιδίως για φωτοβολταϊκά συστήματα, με στόχο την ευθυγράμμιση των συντελεστών απόδοσης σε βιώσιμο μέσο όρο της ΕΕ, λαμβάνοντας υπόψη ειδικές συνθήκες που ισχύουν στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα των διαπραγματεύσεων θα πρέπει να παρέχουν την οικονομική βιωσιμότητα του λογαριασμού ΑΠΕ μετά την λήξη των ισχυουσών διατάξεων για την εισφορά αλληλεγγύης για τα κίνητρα. 
b. δημοσιεύσει μια αναλυτική έκθεση σχετικά με τα κίνητρα για εγκαταστάσεις φωτοβολταϊκών στις στέγες, δηλώνοντας, μεταξύ άλλων, τα μέσα κίνητρα ανά εγκατάσταση, την μέση παραγωγική ικανότητα, και την μέση παραγόμενη ενέργεια, και στη βάση αυτή αξιολογεί τη δυνατότητα να εισάγει μόνιμες προσαρμογές των υφιστάμενων συμβάσεων αγοράς ενέργειας, και να ευθυγραμμίσει τους συντελεστές απόδοσης στο μέσο βιώσιμο επίπεδα της ΕΕ, λαμβάνοντας υπόψη ειδικές συνθήκες που ισχύουν στην Ελλάδα   
c. αξιολογεί και υποβάλλει εκθέσεις σχετικά με τις επιπτώσεις στα έσοδα του λογαριασμού  ΑΠΕ της πιθανής αύξησης της εισφοράς που επιβλήθηκε στην ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται με λιγνίτη και την εισαγωγή μιας εισφοράς για την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται με μεγάλη υδροηλεκτρική ενέργεια.
d. διορθώνει στρεβλώσεις του ισχύοντος μηχανισμού της συμβολής των προμηθευτών στο λογαριασμό των ΑΠΕ, που προβλέπει μια συνεισφορά που βασίζεται μόνο στην Οριακή Τιμή του Συστήματος και όχι για το σύνολο του κόστους της ενέργειας που καταβάλλουν οι καταναλωτές, εξασφαλίζοντας έτσι την κατάργηση των απρόσμενων
e. περνά νέα νομοθεσία για τη μείωση του αριθμού των εκκρεμών αδειών παραγωγής, μεταξύ άλλων, με τη θέσπιση οικονομικών μέτρων, σε πλήρη συμμόρφωση με τη νομοθεσία της ΕΕ
Άλλες δράσεις
Η Κυβέρνηση:
1. Ολοκληρώνει έως τον Σεπτέμβριο του 2013, τις διαπραγματεύσεις με τον κλάδο για την εισαγωγή μόνιμων προσαρμογών στις υφιστάμενες συμβάσεις αγοράς ενέργειας, ιδίως για φωτοβολταϊκές εγκαταστάσεις
2. Ολοκληρώνει ένα σχέδιο δράσης για την εισαγωγή πιθανών προσαρμογών στα κίνητρα για εγκαταστάσεις φωτοβολταϊκών σε στέγες προκειμένου να ευθυγραμμισθούν τα ποσοστά απόδοσής τους στο μέσο βιώσιμο επίπεδα της ΕΕ, λαμβάνοντας υπόψη ειδικές συνθήκες που ισχύουν στην Ελλάδα   (Ιούλιος 2013).
3. Για να εξασφαλιστεί η οικονομική βιωσιμότητα του λογαριασμού ΑΠΕ, και να διασφαλιστεί ότι δεν θα γίνει υπερβολική επιβάρυνση των καταναλωτών, εισάγονται περιορισμοί που θα περιορίσουν τα πρόσφατα θεσμοθετημένα κίνητρα σχετικά με την παραγωγική δυνατότητα των φωτοβολταϊκών, που θα ισχύουν από την 1η Ιανουαρίου 2014. Μέχρι τότε αναστέλλονται νέες συμβάσεις πώλησης και  συμβάσεις σύνδεσης.
4. Διασφαλίζει ότι οι ΛΑΓΗΕ, ΡΑΕ, και το Υπουργείο Ενέργειας, δημοσιεύουν μηνιαία στοιχεία για την εξέλιξη του λογαριασμού ΑΠΕ με τις προβλέψεις για τους επόμενους 24 μήνες από την ημερομηνία δημοσίευσης. (Μηνιαία) Οι προβλέψεις αυτές θα πρέπει να παρέχουν ένα σενάριο βάσης και ένα σενάριο κανονιστικό να μειωθεί το χρέος στο μηδέν μέχρι το τέλος του 2014.
5. Συμπληρώνει και θέτει σε λειτουργία ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό μητρώο όλων των εγκαταστάσεων ΑΠΕ (Ιούνιος 2013).
6. Προσαρμόζει την εισφορά στις ΑΠΕ κάθε έξι μήνες (Ιούλιος 2013, Ιανουάριος και Ιούλιος 2014) ώστε να εξαλειφθεί το προβλεπόμενο χρέος του λογαριασμού ΑΠΕ μέχρι το τέλος του Δεκέμβρη 2014 (σε συνεχή βάση).
7. Αξιολογεί και υποβάλλει εκθέσεις σχετικά με τη νομική δυνατότητα να επιβάλει περίοδο ισχύος για τις εκκρεμείς άδειες παραγωγής χωρίς προσδιορισμένη παραγωγική δυνατότητα, και προχωρεί αν είναι δυνατόν να επιβάλει περίοδο ισχύος (Μάιος 2013).
8. Με σκοπό την πλήρη εκκαθάριση των υφιστάμενων ληξιπρόθεσμων οφειλών στις αγορές ενέργειας, το Υπουργείο Ενέργειας, σε στενή συνεργασία με τους ΑΔΜΗΕ και ΛΑΓΗΕ, θα δημοσιεύσει το (συνολικό) ακαθάριστο χρέος και πίστη όλων των συμμετεχόντων στην εν λόγω αγορά, σε μηνιαία βάση, αρχής γενομένης από το Μάιο του 2013 (σε συνεχή βάση).
9. Το Υπουργείο Ενέργειας, σε στενή συνεργασία με τη ΡΑΕ, θα προωθήσει και θα διευκολύνει μέσω  διαμεσολάβησης, την εκκαθάριση των υφιστάμενων υποχρεώσεων των συμμετεχόντων στην αγορά ενέργειας, ενώ θα τους ενθαρρύνει για μια δίκαιη κατανομή του υπολοίπου του χρέους (σε συνεχή βάση).
10. Με εφαρμογή από την 1η Μαΐου, η ΡΑΕ θα εφαρμόσει και θα παρακολουθήσει επαρκείς κανονιστικές διατάξεις για τον συμψηφισμό των πιστώσεων και του χρέους από όλους τους φορείς των αγορών ενέργειας, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, τους όρους για την εκκαθάριση των χρεών και την πληρωμή των τόκων και των κυρώσεων, σύμφωνα με την οδηγία 2011/7 / ΕΕ για τις καθυστερήσεις πληρωμών, και Ρυθμιστικές διατάξεις που θα πρέπει να εξασφαλίζουν ίση μεταχείριση για όλους τους συμμετέχοντες, αποφεύγοντας κάθε στρέβλωση ή αδικαιολόγητο πλεονέκτημα που προέρχεται από την συμμετοχή σε κάθετα ολοκληρωμένες εταιρείες (σε συνεχή βάση).

6.1.5 Σχεδιάζοντας την ανάπτυξη της αγοράς ηλεκτρισμού μεσο-μακροπρόθεσμα

1. Με βάση την έκθεση της ΡΑΕ που δημοσιεύθηκε το Δεκέμβριο του 2012 και τις συστάσεις της ΡΑΕ, οι αρχές θα παρουσιάσουν στις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής μέχρι τον Μάιο του 2013 για διαβούλευση ένα λεπτομερές σχέδιο δράσης με συγκεκριμένα βήματα χρονικά δεσμευτικά και μια ημερομηνία για την ουσιαστική ολοκλήρωση της, για τη μετάβαση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας στο Μοντέλο Στόχου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το σχέδιο αυτό θα δημιουργήσει ανταγωνισμό, θα τονώσει την είσοδο, θα αντικατοπτρίζει τις μεταρρυθμίσεις της ΔΕΗ, και θα άρει τις στρεβλώσεις στην αγορά. Και δεν θα συνεπάγεται κρατική ενίσχυση. (Μάιος 2013). Το σχέδιο αυτό θα συνεπάγεται, μεταξύ άλλων, 
i. ενίσχυση του ανταγωνισμού με την τόνωση της εισόδου μέσω:
δημοπράτησης ενός σημαντικού ποσού της ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται από τη ΔΕΗ (τουλάχιστον 1600 MW) με τα χαρακτηριστικά που αντανακλούν το χαρτοφυλάκιο παραγωγής της ΔΕΗ
τιμολόγησης των δημοπρατούμενων προϊόντων που θα λαμβάνει υπόψη την ανάγκη να αποφευχθεί το φαινόμενο της συμπιέσεως των τιμών σε επίπεδο λιανικής
Για την ενίσχυση της εισόδου, οι επιλέξιμοι υποψήφιοι στη δημοπρασία θα είναι προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας μόνο
Το σχέδιο θα παραμείνει στη θέση του για ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα. Το σχέδιο θα περιλαμβάνει όμως ένα μηχανισμό για τη ΡΑΕ για την αναθεώρηση και / ή την επέκτασή του, με σκοπό (i) να διασφαλιστεί ότι θα παραμείνει σε ισχύ  μέχρι οι συνθήκες ανταγωνισμού να είναι ικανοποιητικές (ii) να βελτιωθεί η συνεχής αποτελεσματικότητά του στη δημιουργία συνθηκών ανταγωνισμού (iii) να εξασφαλισθεί ότι τα επενδυτικά κίνητρα δεν επηρεάζονται αδικαιολόγητα (iii) να εξασφαλίσει ότι συγκλίνει στο Μοντέλο Στόχου της ΕΕ.
ii. Αφαίρεση των στρεβλώσεων της αγοράς μέσω:

Μιας ανασκόπησης για την τροποποίηση/σταδιακή κατάργηση του μηχανισμού ανάκτησης του μεταβλητού κόστους (κανόνας 30%) διασφαλίζοντας ότι τα πιο αποδοτικά εργοστάσια παραγωγής ενέργειας φαίνονται ανά πάσα στιγμή 
Επανεξέτασης του συστήματος αποθεματικού παραγωγικής δυνατότητας, με σκοπό να δημιουργηθούν κίνητρα για να καταργηθούν αναποτελεσματικές μονάδες παραγωγής ή / και δοθούν κίνητρα για επενδύσεις
Ανάπτυξης μιας ισορροπημένης αγοράς. Βιομηχανικοί χρήστες θα πρέπει να συμμετέχουν σε αυτό το σύστημα. Ανταμοιβές πρέπει να βασίζονται στην αντικειμενικά συμβολή τους στη σταθερότητα του συστήματος
2. Το σχέδιο υιοθετείται τον Ιούνιο 2013, αφού ενσωματώσει τυχόν σχόλια από την Ευρωπαϊκή.
6.1.6 Διανομή καυσίμων
1. Για την άρση των ρυθμιστικών περιορισμών που εμποδίζουν τον ανταγωνισμό στον κλάδο της χονδρικής πώλησης των καυσίμων, η Κυβέρνηση, σύμφωνα με τη γνωμοδότηση Νο. 29/VII/2012 της Ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού::
i. αξιολογεί τις ελάχιστες κεφαλαιακές απαιτήσεις και τις προσαρμόζει προς τα κάτω, σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές και λαμβάνοντας υπόψη τη σχετική γνωμοδότηση της Ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (Ιούνιος 2013)
ii. δίνει εντολή για τη σύναψη γραπτών συμβάσεων μεταξύ χονδρεμπόρων και λιανοπωλητών καυσίμων, συμπεριλαμβανομένης της υποχρέωσης να αναφέρεται η διάρκεια των εκπτώσεων που προσφέρονται στα έγγραφα πληρωμής (Ιούνιος 2013)
iii. προβλέπει σε νομοθεσία για την εγκατάσταση συστήματος εισροών-εκροών σε όλη την εμπορευματική αλυσίδα διύλισης και χονδρικής πώλησης. Η νέα νομοθεσία θα τεθεί σε ισχύ (Ιούνιος 2013)
iv. αίρει τον περιορισμό ότι οι εγκαταστάσεις αποθήκευσης ενός χονδρεμπόρου πρέπει να είναι προσβάσιμες είτε από τη θάλασσα, είτε μέσω σιδηροδρομικού δικτύου, ή μέσω ενός διυλιστηρίου (Ιούνιος 2013)
v. καταργεί την υποχρεωτική αποθήκευση τουλάχιστον δύο κατηγοριών προϊόντων καυσίμων, ως προϋπόθεση για την έκδοση αδειών χονδρικής πώλησης από αυτούς. (Ιούνιος 2013)

2. Για την ενίσχυση του ανταγωνισμού στον τομέα του λιανικού εμπορίου καυσίμων, η Κυβέρνηση, σύμφωνα με την ίδια γνώμη της Ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού:
i. δίνει εντολή στα βενζινάδικα να αναγράφεται η τιμή και η ποσότητα των υγρών καυσίμων σε όλες τις αποδείξεις που εκδίδονται έως τον Μάρτιο 2014 (Αθήνα - Θεσσαλονίκη Αύγουστος 2013, άλλες αστικές περιοχές μέχρι το Σεπτέμβριο, λοιπές περιοχές Μάρτιος 2014);
ii. ολοκληρώνει την εγκατάσταση συστημάτων εισροών-εκροών έως τον Μάρτιο 2014 (Αθήνα - Θεσσαλονίκη Ιούνιος 2013, άλλες αστικές περιοχές μέχρι το Σεπτέμβριο, λοιπές περιοχές Μάρτιος 2014)
iii. καταργεί τη δυνατότητα επιβολής ελάχιστης τιμής για την πώληση καυσίμων στους καταναλωτές. (Ιούνιος 2013)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα