Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Ουγγαρία/ByeAlex:"Song Kedvesem" (Zoohacker Remix)

O Alex Μάρτα, γνωστός και ως ByeAlex, είναι 29 ετών  από μια μικρή πόλη που ονομάζεται Fényeslitke στο ανατολικό τμήμα της Ουγγαρίας. Στην καθημερινή ζωή του, εργάζεται ως δημοσιογράφος: είναι συντάκτης στο περιοδικό Tattoo και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη φιλοσοφία, η οποία ήταν πάντα ένα πάθος για τον ίδιο, δίπλα σε αυτό το πάθος για τη μουσική.Στον τελικό πήρε 84 ψήφους και ήρθε στην 10η θέση.


Original Lyrics

Eurovision Song Contest 2013 Grand Final
 Hungary (MTV)
Performer: ByeAlex
Song title: Kedvesem (Zoohacker Remix)
Song writer(s): Alex Márta
Song composer(s): Alex Márta, Zoltán Palásti Kovács

Az én kedvesem egy olyan lány, akit
farkasok neveltek és
táncolt egy délibábbal,
majd elillant csendesen
az én kedvesem.
Ő az én kedvesem.
Az én kedvesem egy olyan lány, akit
átölel hét kontinens,
csobban szép tengerekben
s táncot lejt fent felhõk közt
a kedvesem.
Ő az én kedvesem.

Mert nekem nincs most más,
csak a kedvesem, az én kedvesem.
Õ bárhol jár,
az úgy jó nekem,
az úgy jó nekem.
Mert mindig rám talál
az én kedvesem, az én kedvesem
Úgy dúdolná:
ez így jó nekem
ez így jó nekem
ez a dal.

Az én kedvesem egy olyan lány, akit
hóbortos álmok tépnek, 
kócos haját reggelente, szelek fonják,
ettõl más a kedvesem.
Õ az én kedvesem.
Az én kedvesem a végtelennel
ujjat húz és sosem retteg,
rozmaringból készít hintót,
tücskök húzzák.
Így nyugtat meg csendesen.
Õ az én kedvesem.

Mert nekem nincs most más,
csak a kedvesem, az én kedvesem.
Õ bárhol jár, az úgy jó nekem, az úgy jó nekem.
Mert mindig rám talál
az én kedvesem,
az én kedvesem.
Úgy dúdolná:
ez így jó nekem,
ez így jó nekem
ez a dal.
Nincs most más, csak a kedvesem,
az én kedvesem.
Õ bárhol jár,
az úgy jó nekem,
az úgy jó nekem.
Mert mindig rám talál
az én kedvesem,
az én kedvesem.
Úgy dúdolná:
ez így jó nekem,
ez így jó nekem
ez a dal.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα