Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ:"ΚΑΡΟΤΣΕΡΗΣ"

Από σήμερα , το "ON LINE" κάνει ένα αφιέρωμα σε μεγάλες επιτυχίες από τον παλιό καλό ελληνικό κινηματογράφο.Ας θυμηθούμε λοιπόν τον "καροτσέρη" με την Αλίκη Βουγιουκλάκη από την ταινία "ΧΤΥΠΟΚΑΡΔΙΑ ΣΤΟ ΘΡΑΝΙΟ".


Είναι μία  ελληνική κωμική κινηματογραφική ταινία του 1963 σε παραγωγή του Κλέαρχου Κονιτσιώτη. Αποτελεί κινηματογραφική διασκευή της ομώνυμης θεατρικής κωμωδίας των Σακελλάριου και Γιαννακόπουλου.
Η ταινία γυρίστηκε ταυτόχρονα σε δύο εκδόσεις, ελληνική και τουρκική. Στην τουρκική έκδοση, που είχε τίτλο Sıralardaki Heyecanlar, πρωταγωνιστούσαν Τούρκοι ηθοποιοί, με εξαίρεση την Αλίκη Βουγιουκλάκη, που συμμετείχε και στις δύο εκδόσεις. Η τουρκική έκδοση δεν παίχτηκε ποτέ στην Τουρκία, επειδή προέκυψε ελληνοτουρκικό πολιτικό πρόβλημα. 



Αλέκος Σακελλάριος
Μάνος Χατζιδάκις
Αλίκη Βουγιουκλάκη
 

Καροτσέρη καροτσέρη 
άσ’ το καμουτσίκι απ’ το χέρι
και μην το κτυπάς

Δε χρειάζεται να τρέχεις
όταν τόσο πια κοντά σου έχεις
κείνον που αγαπάς

Άσ’ το τ’ αμάξι μονάχο να κυλάει 
κι όπου κι αν πάει για μένα ειναι καλά
όλα είναι εντάξει κι η αγάπη μου είναι πλάι
κι όταν γελάει ο κόσμος μου γελά

Όλα γύρω μου ειναι ωραία
κι έχω την αγάπη μου παρέα
δίπλα μου εδώνά

Άσ’ τη ρόδα να γυρίζει
μια τρελή χαρά με πλημμυρίζει
και με κυβερνά

Άσ’ το το αμάξι..

ΠΗΓΗ:
wikipedia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα