Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2017

Μ.Φωτόπουλος & Μάρθα Βούρτση:"Θα σου δώσω πασαπόρτι"


Σήμερα θα θυμηθούμε τον Μίμη Φωτόπουλο & τη Μάρθα Βούρτση στο τραγούδι :" Θα σου δώσω πασαπόρτι" από την ταινία ''Τα κίτρινα γάντια (1960)'' σε σκηνοθεσία του Αλέκου Σακελλάριου. Το τραγούδι , σε μουσική Τάκη Μωράκη και στίχους Αλέκου Σακελλάριου.

Μουσική/Στίχοι: Μωράκης Τάκης/Σακελλάριος Αλέκος

Μου παράγινες ταγάρι, μου παράγινες μπελάς   
Για ψύλλου πήδημα με πονηρεύεσαι
και μου στριτζώνεσαι
και μου κολλάς   
Θα σου δώσω πασαπόρτι
και θα βρω καινούριο μόρτη   
Ασταμάτητα μου ψέλνεις το μακρύ και το κοντό   
Ετσιτσιρίστηκα
σκυλοβαρέθηκα
τέτοια κατάσταση δε νταγιαντώ
Θα σου δώσω πασαπόρτι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα