Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

H τηλεοπτική Θεοπούλα εξομολογείται: «Γιατί δεν παντρεύτηκα ποτέ»!

Χαμογελαστή, αισιόδοξη και γαλήνια η Έφη Παπαθεοδώρου, η Θεοπούλα του «Παρά Πέντε» μίλησε για τη θρυλική σειρά, τη ζωή της και την κρίση που μαστίζει την Ελλάδα.

«Είναι πολύ συγκινητικό γιατί τόσα χρόνια μετά το Παρά Πέντε ο κόσμος συνεχίζει να με αγαπάει. Δυστυχώς χάσαμε την άλλη γιαγιά, την γιαγιά Σοφία και έχω στεναχωρηθεί πάρα πολύ γιατί χάρη στην Ειρήνη πήρα και τον ρόλο και κάναμε αυτό το τρομερό δίδυμο που ανέτρεψε την εικόνα που είχαμε για τις γιαγιάδες. Εγώ είχα αντιρρήσεις, δεν ήθελα να κάνω τηλεόραση και μου έλεγαν όλοι ότι θα ήταν ο ρόλος της ζωής μου», είπε.


Όσον αφορά στην κρίση, η Έφη Παπαθεοδώρου δήλωσε στην κάμερα του FTHISTV:

«Εγώ έζησα πάρα πολλές άσχημες καταστάσεις. Το μετεμφυλιακό κράτος και άλλα. Τότε είχαμε φιλοδοξία και ελπίζαμε ότι όλο αυτό θα περάσει γρήγορα και αγωνίζονταν προπαντός οι νέοι. Σήμερα δεν είναι εμφανές αυτό. Υπάρχει μία Κατοχή… είμαστε υπό κατοχή, αλλά δεν είναι εμφανής ο εχθρός. Δεν είναι δυνατόν να τιμωρείς έναν ολόκληρο λαό, χωρίς να φταίει όλος γιατί κάποιοι έφταιξαν».

Τέλος η γλυκιά Θεοπούλα είπε για το γεγονός ότι δεν παντρεύτηκε ποτέ:

«Ο γάμος και τα παιδιά δεν είναι σενάριο, είναι ζωή και πρέπει να κάνεις κάποιες επιλογές. Εμένα δεν κάθισαν κάποιες σχέσεις μου και από ένα σημείο και μετά είπα ότι θα αφοσιωθώ στην τέχνη. Κάποια στιγμή χτύπησε μέσα μου το καμπανάκι της μητρότητας, αλλά δεν ήταν η ώρα για να ολοκληρωθεί».
ΠΗΓΗ:newpost.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα