Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

ΚΟΚΟΡΙΚΟ


Από τη ελληνική ταινία "η κόμισσα της Κέρκυρας" θα θυμηθούμε το τραγούδι Το πετεινάρι (Κοκορίκο, κοκορίκο...)
Έτος Παραγωγής: 1972
Παραγωγή: Φίνος Φιλμ
Σενάριο - Σκηνοθεσία: Αλέκος Σακελλάριος
Φωτογραφία: Γιώργος Αρβανίτης
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός



Το πετεινάρι
Βλαχοπούλου Ρένα & άλλοι
Μουσική/Στίχοι: Κατσαρός Γιώργος/Σακελλάριος Αλέκος


Στο κοτέτσι έχουμε πάρει
ένα νέο πετεινάρι   ] 2x
που' χει όμορφες φτερούγες
και μια φουντωτή ουρά
κι όλο έρχεται και πάει
και τις κότες μας τσιμπάει   ] 2x
και φωνάζει κοκορίκο
δυνατά κάθε φορά

Κοκορίκο κοκορίκο
πετεινέ μου πιτσιρίκο
με το κόκκινο λειρί
πετεινέ μου πιτσιρίκο
για καβγά είσαι απίκο
πετεινέ μου πιτσιρίκο
που μας κάνεις το βαρύ
κοκοκοκοκορί

Τώρα που' σαι στο κοτέτσι
μην τσιμπάς τις κότες έτσι   ] 2x
και μη βάζεις κάθε τόσο
τη φωνή τη δυνατή
γιατί θα θυμώσουν τ' άλλα
τα κοκόρια τα μεγάλα   ] 2x
και θα σου τσουρομαδήσουν
την ουρά τη φουντωτή

Κοκορίκο κοκορίκο
πετεινέ μου πιτσιρίκο
με το κόκκινο λειρί
πετεινέ μου πιτσιρίκο
για καβγά είσαι απίκο
πετεινέ μου πιτσιρίκο
που μας κάνεις το βαρύ
κοκοκοκοκορί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα