Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Απίστευτο: Τουρίστες παρήγγειλαν σε ταβέρνα λάδι, ψωμί και...

Μία φωτογραφία... χίλιες λέξεις!Δύο τουρίστες στην Κρήτη επισκέφθηκαν μία παραδοσιακή ταβέρνα στο παλιό λιμάνι των Χανίων για να «απολαύσουν» τη θέα και μόνο. 
Οι δύο τουρίστες φαίνεται πως το «έριξαν έξω» παραγγέλνοντας μία μπύρα, ένα χυμό πορτοκάλι, λάδι και ψωμί.
Ιδιοκτήτης τουριστικού καταστήματος στην περιοχή σχολιάζοντας το συγκεκριμένο περιστατικό στο Flashnews, ανέφερε: «Η φετινή τουριστική χρονιά δεν ήταν καθόλου καλή με βάση τις προσδοκίες που περιμέναμε, καθόλου ποιοτικός τουρισμός αλλά αυτό δεν το περίμενα ποτέ να το δω με τα ίδια μου τα μάτια. Δίπλα μου υπάρχει μια παραδοσιακή ταβέρνα ενός φίλου μου. Μου το είπε μια φορά ο φίλος μου αλλά δεν το πίστεψα, σήμερα όμως (δεύτερο ζευγάρι που ζητάει το ίδιο πράγμα) το είδα με τα ίδια μου τα μάτια».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα