Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

''Τα ψεύδη για τις απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων''

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι τα όσα ακούγονται από την κυβέρνηση και κατ επέκταση εσάς του δημοσιογράφους τις τελευταίες ημέρες περί απολύσεων των Δ.Υπαλλήλων ότι π.χ ΔΕΝ θα απολυθούν οι άξιοι και έχοντες τυπικά προσόντα, αποτελούν ΨΕΥΔΗ. Είμαι 35 ετών, εργάζομαι\-ομουν στην Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία η οποία όχι μόνο δεν έχει πλεονάζων προσωπικό άλλα έχει αρκετές κενές οργανικές θέσεις. Προσελήφθην με διαδικασίες που ελέγχονταν από ΑΣΕΠ ως ορισμένου χρόνου αρχικά και εν συνεχεία με το 164 διάταγμα Παυλόπουλου έγινα αορίστου χρόνου. Είμαι μάνα 2 ανήλικων παιδιών, έχω πτυχίο Μαθηματικού, Μεταπτυχιακό δίπλωμα, είμαι υποψήφια διδάκτορας (σημειωτέον δεν έχω ζητήσει εκπαιδευτική άδεια για το διδακτορικό μου), έχω εκπαιδευτεί 12 μήνες από την ΕΜΥ στη Σχολή της Αεροπορίας για Μετεωρολόγους προγνώστες, έχω πολύ καλή γνώση αγγλικών, έχω παρακολουθήσει ουκ ολίγα εκπαιδευτικά σεμινάρια, έχω δημοσιεύσεις εργασιών σε συνέδρια και διεθνή επιστημονικά περιοδικά και είχα πάντα άριστες αξιολογήσεις από τους εκάστοτε διευθυντές μου. Όμως παρόλα αυτά τίθεμαι εντός ολίγων ωρών σε διαθεσιμότητα, καθώς το ΓΕΑ και κατ'επέκταση το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας προκείμενου να μην πειράξει το μόνιμο προσωπικό αντί να μας αξιολογήσει όλους βάση προσόντων δίνει στην περίφημη λίστα διαθεσιμότητας και κινητικότητας μόνο τους επί σύμβαση υπαλλήλους. Και ερωτώ εφόσον δεν υπάρχει σε άλλη υπηρεσία του δημοσίου η ειδικότητα του Μετεωρολόγου που θα μετακινηθούμε εμείς; Προφανώς πουθενά παρά μόνο στην ΑΠΟΛΥΣΗ. Εύχομαι και ελπίζω τουλάχιστον να ακουστεί η αλήθεια....

από το χρήστη Άννα Μαμάρα στις 31-07-2013

newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα