Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Μπαλτάκος:Επιθυμώ να τιμωρηθεί ο Κασιδιάρης-Ήμουν , είμαι και θα είμαι ΝΔ

Την τιμωρία του Ηλία Κασιδιάρη ζήτησε ο Τάκης Μπαλτάκος σε συνομιλία που είχε με τους δημοσιογράφους έξω από την εισαγγελία.

"Δεν γνώριζα ότι υπήρχε βιντεοσκόπηση . Πριν από περίπου έξι μήνες συναντηθήκαμε στο δικό μου γραφείο, δεν έγινε με μυστικότητα, η συνάντηση έγινε με ανοιχτές πόρτες" είπε ο κ. Μπαλτάκος, σημειώνοντας ότι η βιντεοσκόπηση έγινε από τον Κασιδιάρη.

"Είχα τη σκέψη ότι παντού και πάντοτε μπορεί να υπάρχει μαγνητοσκόπηση. Επιθυμώ να τιμωρηθεί ο Κασιδιάρης" συμπλήρωσε.


"Η κυβέρνηση δεν μπορεί να είναι τυφλή απέναντι σε ένα κόμμα του 7% , τα έλεγα αυτά για να τους προσεγγίσω. Αυτοβούλως το έκανα" συνέχισε ενώ ερωτηθείς ποιον ενημέρωνε είπε: 

"Κανένα. Εκπροσωπούσα την κυβέρνηση, υπήρχαν και περιπτώσεις που έπρεπε να ενημερώσω. Ότι είπα στο βίντεο ή ήταν ήδη δημοσιευμένο ή μη ορθό. Δεν του έδινα πληροφορίες, έλεγα πράγματα ήδη γνωστά ή μη ορθά. Μερικές μέρες μετά την υποκλαπείσα συνομιλία τους κάλεσα εγώ και τους είπα  "μη βλέπετε φαντάσματα, τα στοιχεία είναι στοιχεία. Μετά τη δολοφονία του Φύσσα το συστάσεις να κάνω. Η δολοφονία Φύσσα ήταν υπεραρκετή για να καταστραφεί την Χρυσή Αυγή. Δεν χρειάζονταν τα υπόλοιπα".

Ο κ. Μπαλτάκος παραδέχθηκε ότι αναφορικά με την υπόθεση της Χρυσής Αυγής διαφωνούσε πολιτικά στην αρχή. "Σε μια χώρα που ελευθερώθηκε από κλέφτες και αρματωλούς δεν κάνεις ήρωες με χειροπέδες. Υπήρξε πολιτική διαφωνία στην κυβέρνηση για τον χειρισμό. Όταν όμως βγήκαν τα στοιχεία δεν ξαναμίλησα. Το κλίμα άλλαξε" ανάφερε χαρακτηριστικά. 


"Ανέλαβα μια κίνηση ρίσκου, για αυτό είμαι εδώ. Ήταν κίνδυνος θάνατος. Ο πρωθυπουργός όμως είχε να παλέψει με τη Μέρκελ και τον  Μπαρόζο. Θα τον βάλω να παλεύει και με τον Κασιδιάρη. Εγώ γιατί ήμουν εκεί; Για να υπογράφω ΦΕΚ και δοκίμια;" τόνισε ο πρώην γενικός γραμματέας του υπουργικού συμβουλίου. 

Ο κ. Μπαλτάκος σημείωσε επίσης ότι διαφωνούσε με το αντιρατσιστικό . "Εγω έλεγα ότι έτσι όπως ήταν γραμμένο έθιγε τη δομή της εκκλησίας και των ενόπλων δυνάμεων και δίναμε τη δυνατότητα στην Χρυσή Αυγή να κάνει πάρτι σε αυτούς τους δυο χώρους. Είναι τελείως παλαβό να χτυπήσουμε τα πόδια που στηριζόμαστε" είπε.

Aναφερόμενος στο γιο του υπογράμμισε: Ο γιός μου είναι αξιωματικός των ειδικών δυνάμεων , δεν είναι παιδάκι της φραπεδιάς που βλέπει τούρκικα στον καναπέ. Υπερασπίστηκε τον πάτερα του.

Τέλος ερωτηθείς από τους δημοσιογράφους εάν είναι πικραμένος μετά από όσα έγιναν, απάντησε :
"Εν τω κόσμω τούτω θλίψιν έξετε, λέει το ευαγγέλιο".
ΠΗΓΗ:enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα