Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Υποθαλάσσια Σαλαμίνας, Λευκάδας και Ελευσίνα-Θήβα μετατέθηκαν για τέλη Σεπτεμβρίου

Η 5η αναβολή είναι πλέον γεγονός και οι "Κασσάνδρες" επιβεβαιώθηκαν για μία ακόμα φορά. Οι πληροφορίες του ypodomes.com επιβεβαιώθηκαν πλήρως και τα νέα έργα με παραχώρηση θα δοκιμάσουν την τύχη τους μετά το καλοκαίρι.  Η βασική δικαιολογία είναι η καλύτερη οργάνωση των διαγωνιζομένων και το ρευστό οικονομικό κλίμα. Οι νέες ημερομηνίες διεξαγωγής είναι οι παρακάτω:

1.Στις 23 Σεπτεμβρίου για την υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας-Πέραμα  με κόστος 350εκ.ευρώ
2.Στις 30 Σεπτεμβρίου για την υποθαλάσσια ζεύξη Λευκάδας-Αιτωλοακαρνανίας με κόστος 50εκ.ευρώ
3.Στις 7 Οκτωβρίου για τον νέο οδικό άξονα Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη με κόστος 450εκ.ευρώ


Σε αντιδιαστολή έχουμε το 4ο έργο παραχώρησης για το Νέο Αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου καθώς αύριο θα δημοσιευθεί η πρόσκληση ενδιαφέροντος. Πάντως ο προβληματισμός περισσεύει καθώς πολλοί πιστεύουν πως εκτός από το έργο για την Υποθαλάσσια Ζεύξη Σαλαμίνας τα άλλα 2 έργα είναι ζημιογόνα και στο σημερινό οικονομικό περιβάλλον δύσκολα θα "περπατήσουν".

Υποθετικά αυτά τα 3+1 έργα θα είναι εκείνα που θα πάρουν την σκυτάλη από τους αυτοκινητόδρομους που θα τελειώσουν σε περίπου 1,5-2 χρόνια. Οι 5 συνεχόμενες αναβολές τους είναι προς το παρόν ένα ηχηρό κακό μήνυμα και σίγουρα πρέπει να δοθεί κάποια ουσιαστική λύση είτε με την προώθηση είτε με την ακύρωση τους καθώς "σέρνονται" εδώ και 2 χρόνια. Τα έργα θα δημοπρατηθούν με την μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου που για πρώτη φορά βάζει στο παχνίδι του διαλόγου και στο ίδιο τραπέζι το Υπουργείο Υποδομών, τις τοπικές κοινωνίες και τις κατασκευαστικές εταιρείες που θα ενδιαφερθούν.

Ο ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑ-ΘΗΒΑ
Το συγκεκριμένο project είναι ιδιαίτερα φιλόδοξο καθώς μιλάμε για μία νέα "Αττική Οδό" καθώς θα κατασκευαστεί στα πρότυπα της και θα διαθέτει 3 λωρίδες κυκλοφορίας ανά ρεύμα κυκλοφορίας. Θα παρακάμπτει όλη την Αττική και θα μειώσει την απόσταση της Πελοποννήσου από την Ανατολική Ηπειρωτική Ελλάδα κατά 60 χιλιόμετρα και κατά μία ώρα την χρονοαπόσταση.

H ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑ-ΠΕΡΑΜΑ
Σύμφωνα με στοιχεία που διαθέτει το Υπουργείο Υποδομών η πορθμειακή γραμμή Σαλαμίνα-Πέραμα έχει τη δεύτερη μεγαλύτερη κίνηση μετά το πορθμείο του Καλαί στην Γαλλία, εξασφαλίζοντας την εμπορική επιτυχία του έργου. Η Σαλαμίνα με την υποθαλάσσια ενώση της με την Αττική θα μετατραπεί σε ένα νέο εύκολα προσβάσιμα θέρετρο για τους Αθηναίους.

Η ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
Είναι ένα όνειρο πολλών ετων που όμως σήμερα φαντάζει ακριβό. Η ένωση της Λευκάδας με την Αιτωλοακαρνανία είναι ένα εύκολο κατασκευαστικά έργο που θα μετατρέψει την Λευκάδα σε Ηπειρωτική περιοχή.

ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα