Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Νέα αναβολή για Υποθαλάσσια Σαλαμίνας, Λευκάδας και άξονα Ελευσίνα-Θήβα

Αγωνία για την τύχη των 3 νέων μεγάλων έργων

Μετά από 4 αναβολές ήρθαν οι εκλογές σε τοπική αυτοδιοίκηση και Ευρώπη και η 5η αναβολή τους είναι γεγονός. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com θα έχουμε μία ακόμα χρονική μετάθεση, αυτή τη φορά μικρότερη λόγω εκλογών.  Να θυμίοσυμεπως μιλάμε για την δημοπράτηση της νέας γενιάς έργων με παραχώρηση που αφορούν 3 έργα μεγάλης εμβέλειας. Πρόκειται για πολύ μεγάλα έργα υποδομών που θα δώσουν ώθηση στην ανάπτυξη στις περιοχές που θα κατασκευαστούν. Πρόκειται για:

1.Την υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας-Πέραμα  με κόστος 350εκ.ευρώ
2.Την υποθαλάσσια ζεύξη Λευκάδας-Αιτωλοακαρνανίας με κόστος 50εκ.ευρώ
3.Τον νέο οδικό άξονα Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη με κόστος 450εκ.ευρώ


Να θυμίσουμε πως τα έργα είχαν πάρει παράταση (για 4η φορά) για τις 13, 20 και 27 Μαίου 204. Πάντως με το κλίμα να έχει αλλάξει για τα έργα υποδομής με παραχώρηση μετά την επανέναρξη των αυτοκινητόδρομων αλλά και άλλων έργων ΣΔΙΤ, άνθρωποι του Υποδομών θεωρούν πως είναι ώριμα πλέον τα έργα να δοκιμάσουν την τύχη τους.  Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που  Υπουργός Υποδομών κος Χρυσοχοϊδης ανακοίνωσε και την επαναδημοπράτηση του έργου και στις 15 Μαίου θα έχουμε την προκήρυξη με την πρόσκληση ενδιαφέροντος για το νέο Αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου.

Τα έργα αυτά χαρακτηρίζονται στρατηγικά όχι τόσο γιατί είναι απολύτως αναγκαία κατασκευαστικά αλλά γιατί η ανταπόκριση που θα έχουν θα είναι μία επιβεβαίωση για την άνοδο και πάλι του κατασκευαστικού κλίματος της χώρας. Τα έργα θα δημοπρατηθούν με την μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου που για πρώτη φορά βάζει στο παχνίδι του διαλόγου και στο ίδιο τραπέζι το Υπουργείο Υποδομών, τις τοπικές κοινωνίες και τις κατασκευαστικές εταιρείες που θα ενδιαφερθούν.

Ο ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑ-ΘΗΒΑ
Το συγκεκριμένο project είναι ιδιαίτερα φιλόδοξο καθώς μιλάμε για μία νέα "Αττική Οδό" καθώς θα κατασκευαστεί στα πρότυπα της και θα διαθέτει 3 λωρίδες κυκλοφορίας ανά ρεύμα κυκλοφορίας. Θα παρακάμπτει όλη την Αττική και θα μειώσει την απόσταση της Πελοποννήσου από την Ανατολική Ηπειρωτική Ελλάδα κατά 60 χιλιόμετρα και κατά μία ώρα την χρονοαπόσταση.

H ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑ-ΠΕΡΑΜΑ
Σύμφωνα με στοιχεία που διαθέτει το Υπουργείο Υποδομών η πορθμειακή γραμμή Σαλαμίνα-Πέραμα έχει τη δεύτερη μεγαλύτερη κίνηση μετά το πορθμείο του Καλαί στην Γαλλία, εξασφαλίζοντας την εμπορική επιτυχία του έργου. Η Σαλαμίνα με την υποθαλάσσια ενώση της με την Αττική θα μετατραπεί σε ένα νέο εύκολα προσβάσιμα θέρετρο για τους Αθηναίους.

Η ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
Είναι ένα όνειρο πολλών ετων που όμως σήμερα φαντάζει ακριβό. Η ένωση της Λευκάδας με την Αιτωλοακαρνανία είναι ένα εύκολο κατασκευαστικά έργο που θα μετατρέψει την Λευκάδα σε Ηπειρωτική περιοχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα