Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Γιώργος Βογιατζής: Τι αποκάλυψε για την ταινία «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ»;

Ο Γιώργος Βογιατζής έχει κάνει καριέρα στο εξωτερικό και έχει συνεργαστεί με σπουδαίους ηθοποιούς.
Με την Sofia Loren συνεργάστηκε στο Mamma Lucia. «Είχε περάσει τα 50, αλλά ήταν ακόμα πολύ γοητευτική και σε μια σκηνή βιασμού, που την είχα στα χέρια μου και ήμουν σαν χαμένος, τη ρώτησα αν την πόνεσα. Μου είπε το πιο ωραίο: ''Γιώργο, μην ξεχνάς, είμαι ακόμα γυναίκα''», αποκάλυψε στο people και συνέχισε για την Claudia Cardinale: «Έπαιξα σε τρεις ταινίες μαζί της. Συ­μπαθέστατη, αλλά συνέχεια με λάθος άντρες. Ήταν θύμα τους». Ο Γιώργος Βογιατζής μίλησε και για την ταινία «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» στην οποία υποδύθηκε τον Ιωσήφ. «Με
είχαν συστήσει αρκετά χρόνια νωρίτερα η Ειρήνη Παππά και ο Μιχάλης Κακογιάννης. Μάλιστα, μου ζήτησε το τηλέφωνό μου και εγώ του είπα ότι δεν μου αρέσουν οι άντρες και παρεξηγήθηκε. Αργότερα, όμως, όταν έμαθα ότι θα γυρίσει τον Χριστό και επιδίωξα να τον δω, ήλπιζα να μη με θυμόταν. «Ο Γιώργος Βογιατζής με κοντά μαλλιά!» είπε. «Οχ! Πάει ο ρόλος» σκέφτηκα. Τελικά, όχι μόνο με πήρε, αλλά με επέβαλε κιόλας, αν και οι παραγωγοί και οι χορηγοί ήθε­λαν Αγγλοσάξονα ηθοποιό. Μάλιστα, στο πάρτι που έκανε σπίτι του πριν από τα γυρίσματα με ρώτησε με πόσα με έκλει­σαν. «25.000 δολάρια» του απάντησα. «Έχεις άσχετο ατζέντη» σχολίασε και με παρότρυνε να ζητήσω 150.000 δολάρια. Τελικά αμείφθηκα με τα τριπλά, αφού έκανα γυρίσματα για άλλους πέντε μήνες, επειδή άλλαξε τρεις φορές το 12χρονο Ιησού», εξήγησε και συνέχισε για τον Robert Powel: «Όταν τον είδα στα καμαρίνια, παραξενεύ­τηκα. Είχε σγουρά μαλ­λιά, μεγάλη μύτη, μάτι ξεβαμμένο. Στα γυρί­σματα, όμως, έμεινα άφωνος. Νόμιζα ότι εί­ναι ο Χριστός στην πραγματικότητα. Βέβαια, είχε πολύ μεγάλο βαθμό μυωπίας. Σχεδόν δεν έβλεπε χωρίς τα πολύ χοντρά γυαλιά του. «Γι' αυτό τον επέλεξα» μου εκμυστηρεύτηκε ο Zeffirelli, «τα μάτια του δεν κλείνουν ποτέ, το βλέμμα του εί­ναι μονίμως στην ευθεία και έτσι έχω το βλέμμα του Χριστού». Μετά από τον ρόλο του Ιωσήφ είχα αρκετές προτάσεις, ενώ έλαβα και πολλά γράμματα και προσκλήσεις από καλόγριες από όλα τα μοναστήρια της Ιταλίας»

Πηγή: tvnea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα