ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Αιμίλιος Λιάτσος: «Έχασα όλα τα χρήματα που είχα αποκτήσει»

Μέσα από μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξή του στο PEOPLE και την Ζέτα Καραγιάννη, ο Αιμίλιος Λιάτσος αναφέρεται στην πιο δύσκολη στιγμή της ζωής του, όταν έχασε το μεγαλύτερο μέρος της περιουσίας του. Ο δημοσιογράφος αξομολογείται ότι είχε αποφασίσει να μείνει μόνιμα στην Άνδρο: «Θα ψάρευα σαργούς και θα προσπαθούσα να ξαναβρώ συναισθήματα. Ο Γιώργος Κουρής ήταν που μου έδωσε δύναμη και με έπεισε να ξαναμπώ στο γήπεδο. Μου είπε: "Πρέπει να γυρίσεις στην Αθήνα και να συνεχίσεις τη δουλειά σου, είσαι πολύ νέος". Έτσι δώσαμε τα χέρια. Έχασα πολλά κιλά, κάνω μια σχεδόν ασκητική ζωή κι έβαλα επαγγελματικούς στόχους, που θέλω πολύ να πετύχουν».


Στα 34 χρόνια που βρίσκεστε στα MME έχετε κάνει λάθη;

Πολλά. Είναι δυνατόν να μην έχω κάνει; Ζω με τα λάθη μου.

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή;

Έχασα όλη μου την περιουσία, επειδή είχα τρελαθεί με την έκδοση της εφημερίδας "Παρασκευή και 13". Δεν το θεωρώ λάθος, αλλά αποδείχτηκε ότι επιχειρηματικά δεν τα πήγα καλά. Η εφημερίδα δεν άντεξε στην κρίση κι έκλεισε. Έχασα όλα τα χρήματα που είχα αποκτήσει σ' αυτά τα χρόνια που εργάζομαι και πούλησα δύο σπίτια.

Αισθάνεστε άσχημα για αυτό;

Αντιθέτως. Αισθάνομαι πολύ καλά που δεν έχω καθόλου προσωπική περιουσία. Νιώθω απελευθερωμένος. Έκανα την υπέρβαση μέσα μου και είπα: "Και τι έγινε".

Ποιοι σας στήριξαν σ'αυτό;

Η οικογένειά μου, τα αδέλφια μου και, ευτυχώς, οι πολύ καλοί μου φίλοι. Είναι πολύ δύσκολες οι εποχές που ζούμε, το βλέπετε. Και θα δούμε πολλά να συμβαίνουν και στον ιδιωτικό τομέα. Δυστυχώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα