ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Ζεύξη Περάματος - Σαλαμίνας

Σχετικά με τη δρομολόγηση των έργων θέματος, νομίζω ότι πάρα πολλά χρόνια άργησε η οδική ζεύξη Περάματος - Σαλαμίνας. Τελικά πιστεύω ότι ορθά επιλέγεται η υποθαλάσσια ζεύξη. Γνώμη μου είναι ότι πρέπει να προβλεφθεί και σιδηροδρομική σύνδεση με το νησί και εξυπηρέτηση των κατοίκων με τον Προαστιακό. Η κοντινότερη σιδηροδρομική γραμμή είναι αυτή του Θριασίου Πεδίου - Λιμένα Ικονίου και για την ώρα χρησιμοποιείται μόνο για εμπορευματικές μεταφορές.
Μην ξεχνάμε ότι παλιά έφτανε το τραμ στο Πέραμα και εξυπηρετούσε πολύ κόσμο. Δεν πρέπει να φοβόμαστε την πρόοδο και οι εποχές του απομονωτισμού ("θέλουμε την ησυχία μας στο νησί") πρέπει να μείνουν στο παρελθόν. Ο κόσμος του νησιού πρέπει να εξυπηρετηθεί αποτελεσματικά, το εμπόριο να ανθίσει και οι επισκέπτες να απολαύσουν τη Σαλαμίνα.

Αγάπησα το νησί αν και δεν κατάγομαι ούτε είμαι μόνιμος κάτοικος αυτού, επειδή υπηρέτησα για πολλά χρόνια στο Ναύσταθμο που δίνει κι αυτός ζωή στη Σαλαμίνα. Προσωπικά ήδη έχω καταθέσει έγγραφη πρόταση στο Υπουργείο Άμυνας, μεταξύ άλλων, για σιδηροδρομική εξυπηρέτηση της περιοχής Σκαραμαγκά – Αμφιάλης – Περάματος και αργότερα Σαλαμίνας από τη γραμμή Ικονίου – Θριασίου Πεδίου. Ως γνωστό εκτός από τους μόνιμους κατοίκους υπάρχει και το πολιτικό και στρατιωτικό προσωπικό του Πολεμικού Ναυτικού που πρέπει να εξυπηρετηθεί, όπως επίσης και το προσωπικό των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά. Ειδικά στο Σκαραμαγκά υπάρχει κόσμος που όταν για διάφορους λόγους χάνει ή δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί από τα υπηρεσιακά λεωφορεία αλλά και από τη λεωφορειακή γραμμή Σκαραμαγκάς – Κουμουνδούρου, φωνάζει ραδιοταξί από την Αθήνα που πρέπει να πληρώσει με τον μικρό μισθό του.

Συμπληρωματικά πρέπει να πω ότι ευκολότερο είναι να υιοθετηθεί η παραπάνω λύση από μια γραμμή που ήδη υπάρχει στην περιοχή και θα μπορούσε απλά να επεκταθεί κατά μερικές εκατοντάδες μέτρα (Σκαραμαγκάς) από το να περιμένουμε τουλάχιστον δεκαπέντε χρόνια να έρθει από τον Πειραιά στην περιοχή Περάματος ο Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος ή το Τραμ (το οποίο μάλιστα καν δεν έχει φτάσει στον Πειραιά ακόμα, διότι τερματίζει στο ΣΕΦ), όπως προέβλεπαν εναλλακτικά σενάρια του Υπουργείου Μεταφορών όπως αυτά εμφανίστηκαν στη δημοσιότητα. Μην ξεχνάτε παράλληλα ότι όποια υποδομή κατασκευάζεται στην περιοχή Σκαραμαγκά – Αμφιάλης – Περάματος, μελλοντικά θα εξυπηρετήσει και τη Σαλαμίνα.

Εάν επιθυμείτε να εξυπηρετείται ο κόσμος ταχύτερα, μπορείτε να προβάλετε κατάλληλα την παραπάνω προοπτική και να τη διεκδικήσετε κατάλληλα από την Περιφέρεια αλλά και από τα συναρμόδια Υπουργεία, έτσι ώστε να συγχρηματοδοτηθεί τάχιστα από το ΕΣΠΑ.

Πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί να μην μπορεί να εξυπηρετηθούν οι πολίτες Περάματος - Σαλαμίνας και απευθείας από την σιδηροδρομική γραμμή Θριασίου – Ικονίου στο λιμάνι του Ικονίου (για ανταπόκριση στη συνέχεια με τον κοντινότερο σταθμό του ΜΕΤΡΟ μέσω του Προαστιακού), αφού τα λεωφορεία του Περάματος περνούν από την περιοχή.   


Με τιμή

Δημήτριος Εμμανουήλ

Αρχιπλοίαρχος (Ο) ΠΝ ε.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα