Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Γ.ΚΟΥΡΗΣ : "Εγώ θα αγωνιστώ για να φέρουμε τη δραχμή"

-ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΚΛΕΨΙΜΟ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ
Το Κουρδιστό Πορτοκάλι ήταν παρόν στην συνέντευξη που έδωσε ο εκδότης και καναλάρχης κ. Γιώργος Κουρής στο γερμανικό περιοδικό Focus και στον απεσταλμένο του στην Αθήνα δημοσιογράφο κ. Βασίλη Ασβεστόπουλο. H συνέντευξη ξεκίνησε με μια συγκλονιστική περιγραφή της εκτέλεσης 750 Ιταλών στην Κεφαλλονιά από τους Γερμανούς με τους οποίους αρχικά ήταν σύμμαχοι.

Γιώργος Κουρής: Πες στη Μέρκελ να μας στείλει τα λεφτά που μας χρωστάει.

Μας έχουν βγάλουν τα μάτια στο κλέψιμο οι  Γερμανοί. Πρώτα από όλα μου χρωστάτε ψυχική οδύνη και θα σου πω μία ιστορία. Τεσσάρων, τεσσεράμισι χρόνων παιδί. Όταν οι Γερμανοί μπήκαν στην Κεφαλλονιά.

Ενα βράδυ 7 η ώρα, καλοκαίρι, έρχονται στο χωριό μου, τα Σουριανάτα, και λένε στον πατέρα μου: Eίσαι υπεύθυνος τη φύλαξή τους. Την πρώτη φορά λοιπόν που ήρθανε, βάλανε στην πόρτα μια σανίδα με δυο πρόκες.Να τους φυλάμε όλη νύχτα μέχρι να τους σκοτώσουνε. Να τους φυλάμε εμείς…Ο πατέρας μου… Σε κάθε σπίτι βάλανε είκοσι, είκοσι αιχμαλώτους Ιταλούς. Έδωσε που λες η μάνα μου ψωμιά, κρασί, νερό…. Ότι είχαμε τους τα δώσαμε. Έβγαζαν οι Ιταλοί τα δαχτυλίδια τους, τις βέρες, τους σταυρούς τα ρολόγια τους και τα δίνανε στη μάνα μου, γιατί τους περιποιηθήκαμε. Τους δώσαμε στρώματα για να κοιμηθούνε, σεντόνια κουβέρτες… Την άλλη μέρα παιδιά το πρωί, 6μισι η ώρα, έρχονται και τους παίρνουνε και δέκα Γερμανοί συγκεντρώνουν 750 άτομα στο κάμπο του χωριού  και βάζουνε 3 πολυβόλα και τους εκτελέσανε όλους. Και εγώ 4μισι χρονών να ακούω να τους σκοτώνουνε και να βλέπω από το παράθυρο γιατί ήταν 100 μέτρα μακριά από μένα.εδώ ολόκληρη η συνέντευξη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα