ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Χρήστος Παναγιωτόπουλος: «Ξεφτίλα ότι ζήτησα ”προστασία” από τον Σαμαρά»

Την αγανάκτησή του για όσα έχουν ακουστεί και γραφτεί μετά το τέλος της συνεργασίας του με το MEGA εκφράζει με κείμενό του ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος.
Ο πρώην διευθυντής Ειδήσεων και Ενημέρωσης του MEGA ανάρτησε ένα κείμενο στο site του, το aixmi , στο οποίο εκφράζει τα συναισθήματά του για την αποχώρησή του από το σταθμό της Μεσογείων, μετά την παραίτησή του, όπως υποστηρίζει, ενώ κάνει λόγο και για «βρώμικο πόλεμο» που αντιμετώπισε. Χαρακτηριστικό στο κείμενό του είναι ότι εκφράζει την αγανάκτησή του για ορισμένους, χαρακτηρίζοντάς τους «παπαγαλάκια» που υποστήριξαν ότι συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά για να ζητήσει την «προστασία» του. 

Το κείμενο του Χρήστου Παναγιωτόπουλου είναι το ακόλουθο:



«Μου είναι δύσκολο, πολύ δύσκολο, να περιγράψω τα συναισθήματά μου σήμερα 10 Οκτωβρίου του 2014.
Μετά από 11,5 χρόνια στο τιμόνι της Ενημέρωσης του Μega υπέβαλα την παραίτησή μου, για λόγους που θα αναφέρω λεπτομερώς σε επόμενο σημείωμά μου.

Προς το παρόν θέλω να απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συναδέλφους μου δημοσιογράφους, σκηνοθέτες, παραγωγούς, τεχνικούς και οπερατέρ, για το έργο τους όλα αυτά τα χρόνια. Για την προσφορά τους στο σταθμό και τη στήριξη στο πρόσωπό μου.

Τα δάκρυα πολλών από αυτούς στον τελευταίο μου χαιρετισμό αποτελούν τα σημαντικότερα «γαλόνια» μου…

Μαζί χτίσαμε έναν πανίσχυρο ενημερωτικό τομέα, μαζί διαχειριστήκαμε κορυφαίες στιγμές της πολιτικής και της οικονομικής ζωής του τόπου, μαζί κερδίσαμε την εμπιστοσύνη εκατομμυρίων Ελλήνων, μαζί περάσαμε φουρτούνες και φουρτούνες.

Μαζί χτίσαμε και το νέο δελτίο Ειδήσεων, τη διαφορετική ενημερωτική πρόταση την οποία παρουσιάσαμε στις 29 Σεπτεμβρίου. Πρόταση που αγκάλιασαν αμέσως οι πολίτες.

Εύχομαι στους αγαπημένους μου συναδέλφους καλή τύχη από δω και μπρος. Η αξία τους είναι μεγάλη και η μαχητικότητά τους απαράμιλλη.

Πιστεύω ότι θα σταθούν όρθιοι,ακόμη και αν βρεθούν απέναντι σε βρώμικο πόλεμο, σαν αυτόν που αντιμετώπισα εγώ.

Άθλιοι παπαγάλοι έφτασαν στο σημείο να γράψουν (καθ’ υπαγόρευσιν) ακόμη και ότι συνάντησα τον πρωθυπουργό και του ζήτησα «προστασία». Τέτοια ξεφτίλα.

Πολύ σύντομα θα λογοδοτήσουν για όλα αυτά…»!


Μέσα από το κείμενό του λοιπόν ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος δηλώνει ότι σκοπεύει να μιλήσει για όσα έχουν συμβεί, ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό στο κανάλι της Μεσογείων και οδήγησαν στην απομάκρυνση ή στην «παραίτησή» του, όπως υποστηρίζει, αλλά να αναγκάσει και τα «παπαγαλάκια» να λογοδοτήσουν. Είναι σαφές ότι ο πρώην ισχυρός άνθρωπος του MEGA έχει ενοχληθεί από πολλά που ακούγονται και σκοπεύει να πει τα όσα έχει βιώσει ο ίδιος στο παρασκήνιο το τελευταίο διάστημα. newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα