Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

"ΚΟΠΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ" Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ALPHA "ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ"

Η ανακοίνωση του ALPHA για το «κόψιμο» της Σπυροπούλου
Με επίσημη ανακοίνωσή του ο ALPHA ζητά «την κατανόηση των τηλεθεατών» γιατί χθες το «Σπίτι μου, σπιτάκι μου» της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου διέκοψε μία ώρα νωρίτερα τη μετάδοσή του.

Όπως σας είχα αναφέρει και σε προηγούμενα κείμενα στο Newsit αναμέναμε κάποια «ανακοίνωση», αφού στελέχη του σταθμού της Κάντζας ενοχλήθηκαν από τη διαρροή πληροφοριών που θέλουν την παρουσιάστρια να μην ήταν ευχαριστημένη με τη θεματολογία και ροή της εκπομπής, και αποφάσισαν να στείλουν ανακοίνωση που λέει ότι «Ο Alpha ζητάει την κατανόηση των τηλεθεατών γιατί αναγκάστηκε να διακόψει τη ροή του προγράμματος της εκπομπής “Σπίτι μου σπιτάκι μου”, λόγω προβλήματος υγείας που προέκυψε σε βασικό τεχνικό συντελεστή της εκπομπής».


Χωρίς πολλά λόγια λοιπόν και με μία λιτή ανακοίνωση τα στελέχη του σταθμού προσπαθούν να… εξομαλύνουν την κατάσταση, προβάλλοντας μάλιστα πρόβλημα υγείας σε βασικό συντελεστή της εκπομπής. Εννοείται πως κατανοώ πλήρως το όποιο πρόβλημα υγείας σε συντελεστή της εκπομπής, αλλά κατανοώ επίσης και ότι μία εκπομπή που βγαίνει live και μάλιστα σε έναν μεγάλο τηλεοπτικό σταθμό όπως είναι ο ALPHA με έμπειρο προσωπικό και εργαζομένους, είναι έτοιμο να ανταποκριθεί σε παρόμοιες καταστάσεις, όπως έχει συμβεί πολλές φορές στο παρελθόν. Το «κόψιμο» λοιπόν μάλλον έγινε για τους λόγους που αναφέρουν οι πληροφορίες μου και ίσως μάλιστα να συνεχιστεί και σε… ανθρώπινο δυναμικό! newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα