ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Ο ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΩΡΑΙΤΑΚΗΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΨΥΧΑΡΗ


Ο πρόεδρος των Ελλήνων χρηματιστώνΑλέξανδρος Μωραϊτάκης θα είναι ο αντικαταστάτης του βουλευτή Α΄ Αθήνας Ανδρέα Ψυχάρη που παραιτήθηκε το πρωί της Παρασκευής δηλώνοντας ότι «αρνείται να υπηρετεί αυτό το πολιτικό σύστημα»...

Ο κ. Μωραϊτάκης, πρόεδρος του ΣΜΕΧΑ (Σύνδεσμος Μελών Χρηματιστηρίων Αθηνών) ως βασικός μέτοχος της χρηματιστηριακής εταιρείας NUNTIUS ΑΧΕΠΕΥ είναι ένας εξαιρετικά έμπειρος οικονομολόγος που από το 1991 δραστηριοποιείται στα χρηματιστηριακά πράγματα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Όπως καταγράφει ο ίδιος στο βιογραφικό του, γεννήθηκε το 1947 στην Αθήνα από γονείς που ήλθαν στην Αθήνα μετά την Μικρασιατική Καταστροφή του 1922 [ο πατέρας ήταν Μικρασιάτης με καταγωγή από την Κρήτη και η μητέρα από την Καππαδοκία (το γένος Τσελεπίδη)].
Και συνεχίζει:
Το 1965 πήρα απολυτήριο από το Ζ Λύκειο Αρένων Παγκρατίου. Από το 1966 έως το 1971 σπούδασα στο Οικονομικό Τμήμα της ΑΣΟΕΕ. Παράλληλα με τις σπουδές μου εργάστηκα στην Εμπορική Τράπεζα, προκειμένου να συντηρήσω τον εαυτό μου αλλά και την οικογένειά μου, καθώς οι γονείς μου ήταν άνεργοι.
Μέχρι το 1972 ήμουν στέλεχος της Εμπορικής Τράπεζας στο υποκατάστημα Παγκρατίου και αργότερα συνεργαζόμενος με την Booz Allen στην Διεύθυνση Οργάνωσης. Το 1973 απέκτησα μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Διοικητική των Επιχειρήσεων.
Παράλληλα με τις μεταπτυχιακές μου σπουδές εκπλήρωσα τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις στο Πολεμικό Ναυτικό (στο τμήμα επιχειρησιακών ερευνών και επιστημονικής οργάνωσης εργασίας) και στη συνέχεια εργάστηκα ως διευθυντής εξαγωγών και σύμβουλος εξαγωγών σε επιχειρήσεις ηλεκτρολογικών και τηλεπικοινωνιακών ειδών.
Το 1977 εργάζομαι ως ελεγκτής στην διεθνή ελεγκτική και συμβουλευτική εταιρεία Arthur Andersen μετά από επιτυχή εκπαίδευση στο Ειδικό Εκπαιδευτικό κέντρο στο Παρίσι.
Το 1978 με βρίσκει στον Ελληνικό Οργανισμό Τυποποιήσεως (ΕΛΟΤ). Κατείχα τη θέση του Εντεταλμένου Συμβούλου μέχρι το 1981. Στη συνέχεια εργάστηκα (και διακρίθηκα σε big producer) ως οικονομικός-επενδυτικός σύμβουλος και Assistant Vice President στη διεθνή επενδυτική τράπεζα Merrill Lynch στην Αθήνα και στο Monte –Carlo αλλά πιστοποιημένος (μετά από εκπαίδευση στις ΗΠΑ) με εξετάσεις σε όλα τα χρηματιστήρια των ΗΠΑ και της Μ. Βρετανίας.
Από το 1985 έως το 1991 συνεργάζομαι με διεθνείς επενδυτικές τράπεζες και ταυτόχρονα δραστηριοποιούμαι σε Κτηματικές Συναλλαγές και χρηματοοικονομική εκπαίδευση επενδυτών καθώς και νέων πτυχιούχων με 100% επιτυχία στην ανεύρεση ποιοτικής εργασίας τόσο από ανέργους όσο και από απειλούμενους από την ανεργία.
Από το 1991 είμαι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Νuntius ΑΧΕΠΕΥ και δραστηριοποιούμαι στην παροχή επενδυτικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με άδεια της Ε.Κ.
Διαθέτω επαγγελματικές ελληνικές & διεθνείς πιστοποιήσεις από ΕΚ, Χρηματιστήριο Κύπρου και NASD/SEC καθώς και NFA/CFTC σε α) ανάλυση αγορών, β) διαχείριση χαρτοφυλακίου, γ) επενδυτικές συμβουλές. Έχω ειδικές εργασιακές εμπειρίες επιπλέον σε θέματα συγχωνεύσεων, εξαγορών, αξιοποίησης ενεργητικού/ακινήτων επιχειρήσεων & οργανισμών, οργάνωσης τραπεζών, διεθνούς private banking, Επενδυτικής Τραπεζικής, Τραπεζικών Υπηρεσιών υποκαταστήματος, κτηματικών συναλλαγών, εκτιμήσεων ακινήτων κλπ.
Από το 2004 (με μικρή διακοπή ολίγων μηνών) είμαι αιρετός τρεις φορές Πρόεδρος του ΣΜΕΧΑ, ενώ διετέλεσα μέλος του Δ.Σ. του ΕΒΕΑ, της ΕΧΑΕ, του Συνδέσμου Ανωνύμων Εταιρειών, του Δ.Σ. του Χρηματιστηρίου Παραγώγων και παλαιότερα αιρετός Ειδικός Γραμματέας του Συνδέσμου Πτυχιούχων ΑΣΟΕΕ. Εδώ και πολλά χρόνια προσπαθώ να αφυπνίσω τους αδρανούντες υπουργούς για την οικονομική κατάσταση της χώρας και να βοηθήσω τους συμπολίτες μου καθώς και όλους τους κλάδους της ελληνικής οικονομίας ώστε να έρθουν επενδύσεις και να βελτιωθούν τα δημοσιονομικά. Έχω μελετήσει από κοντά τα «μυστικά» όλων των διεθνών χρηματοοικονομικών κέντρων και διεθνών κέντρων υπηρεσιών και έχω έτοιμες για άμεση εφαρμογή υλοποιήσιμες λύσεις ανάπτυξης για αναβάθμιση της Ελλάδας σε διεθνές κέντρο υπηρεσιών υψηλής εγχώριας προστιθέμενης αξίας (τουριστικών, εμπορικών, εκπαιδευτικών, ιατρικών, ναυτιλιακών, χρηματοοικονομικών, logistics κλπ). Όλες οι παρεμβάσεις-προτάσεις μου βρίσκονται αναρτημένες στο www.alexandrosmoraitakis.gr
Στη Βουλή κλήθηκα πολλές φορές θεσμικά ως ειδικός στα συζητούμενα οικονομικά και χρηματοπιστωτικά ν/σ. Αρθρογραφώ σε πολλές εφημερίδες και portals και έχω προσκληθεί κατ” επανάληψη τα τελευταία χρόνια σε πολλές ενημερωτικές τηλεοπτικές εκπομπές οικονομικού ενδιαφέροντος.
Είμαι παντρεμένος με την οικονομολόγο Ρίτα Πικρού-Μωραϊτάκη, τέως πρόεδρο του Α Διαμερίσματος Αθήνας και έχουμε δύο παιδιά, 8 και 15 ετών.
Πηγή : mikrasiatis.gr/http://fimotro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα