Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Δείτε την Ζωή να τα «χώνει» στον αξιωματικό της ΕΛ.ΑΣ.

Ο διάλογος της οργισμένης προέδρου της Βουλής με τον αστυνομικό που ήταν υπεύθυνος για τα μέτρα ασφαλείας - «Η δική μου εντολή είναι η Βουλή να είναι ανοιχτή. Να μου δώσεις αναφορά και εξηγήσεις: Γιατί έχετε κλείσει την πρόσβαση της Βουλής;» - Νέα εστία έντασης Ζωής-Μαξίμου για την ΕΡΤ


«Η δική μου εντολή είναι η Βουλή να είναι ανοιχτή. Να μου δώσεις αναφορά και εξηγήσεις: Γιατί έχετε κλείσει την πρόσβαση της Βουλής»; «Δεν είναι αυτή εικόνα Βουλής σε μια Δημοκρατία». «Θα ήθελα να έχω εγγράφως μια πλήρη εικόνα». 



Ο διάλογος - ή καλύτερα ο μονόλογος - της προέδρου της Βουλής με τον επικεφαλής των αστυνομικών δυνάμεων που είχαν τοποθετηθεί κάθετα στην Βασ. Σοφίας, αποκλείοντας την διέλευση των περίπου 2000 διαδηλωτών μπροστά από το κτήριο της Βουλής των Ελλήνων, είναι... απολαυστικός. 

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου περισσότερο μοιάζει σαν να κατσαδιάζει τους αστυνομικούς που έκαναν το «λάθος» να αποκλείσουν το δρόμο στο πλάι της Βουλής. Ο επικεφαλής των αστυνομικών δυνάμεων μοιάζει να μην ξέρει τι να πει, αφού εκτός από την επίπληξη της Προέδρου της Βουλής, μοιάζει σαν να απολογείται ή να ανακρίνεται για το «ατόπημά» του να μην επιτρέψει στους διαδηλωτές την απρόσκοπτη διέλευση. Όταν μάλιστα ο αστυνομικός διευθυντής κάνει το λάθος να απαντήσει «το κέντρο επιχειρήσεων», στο ερώτημα «ποιος σας έδωσε την εντολή», άκουσε την πρόεδρο της Βουλής με προστακτικό ύφος να του επισημαίνει: «Έχω δώσει εντολή η είσοδος της Βουλής να είναι πάντα ανοιχτή»!περισσότερα εδώ protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα