ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Μελίνα Ασλανίδου :"Να Με Δικαιολογήσεις"

Αλλαγή κλίματος στην Μουσική μας πρόταση με τη νέα επιτυχία της Μελίνας Ασλανίδου .

Μουσική:Γιώργος Παπαδόπουλος
Στίχοι:Όλγα Βλαχοπούλου

Η Μελίνα Ασλανίδου ερμηνεύει το νέο της τραγούδι "Να Με Δικαιολογήσεις"
Στίχοι

Μέρες περίμενα ένα τηλέφωνο 
ένα σου μήνυμα..
Μέρες κρυβόμουνα από τους φίλους 
μου γιατί φοβόμουνα..
γιατί δεν έκανα ποτέ το βήμα
μου για τα επόμενα..
γιατί ξεχάστηκα 
κι έτσι εξάντλησα τα ενδεχόμενα..

Να με δικαιολογήσεις 
να με αφήσεις έτσι να νιώθω και ας πονάω
Εγώ θα μείνω με το λάθος που αγαπάω 
και ας το ξέρω ότι εσύ με προσπερνάς. 
Να με δικαιολογήσεις να με αφήσεις 
με ότι νιώθω να περνάω 
Και όταν σου λέω πως δεν έχω που να πάω
εσύ να κάνεις πως για αγάπη μου μιλάς

Μέρες περίμενα μια απάντηση 
μια αλήθεια σου μέρες που έμειναν,
πίσω να δένονται με την συνήθεια σου 
Μέρες σκεφτόμουνα πως είναι άδικο
μα σου το ορκίζομαι ότι δεν με ένοιαζε 
να μένω πίσω σου και να σκορπίζομαι



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα