ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

Πέθανε η Νατάσα Μανίσαλη!

Πέθανε σε ηλικία 55 ετών η αγαπημένη Νατάσα Μανίσαλη. Η ηθοποιός πάλεψε τα τελευταία χρόνια με τον καρκίνο, αλλά δυστυχώς έχασε τη μάχη.

Η Νατάσα Μανίσαλη γεννήθηκε τον Αύγουστο του 1961. Λάτρεψε απο μικρή το θέατρο, σπούδασε στο Εθνικό, έκανε μεγάλες θεατρικές επιτυχίες και αγαπήθηκε πολύ από το κοινό μέσα από το δημοφιλές σίριαλ του Mega "Εμείς κι εμείς". 

Η ηθοποιός είχε χάσει και τον πατέρα της από τον καρκίνο. Σε συνέντευξή της στο περιοδικό "People", είχε αναφέρει το 2011: «Κλείσαμε δύο χρόνια από τότε που τον χάσαμε, χτυπημένο από την επάρατο. Είναι αυτό που πιστεύω πως δεν θα ξεπεράσω ποτέ στη ζωή μου! Όταν έχασα τον μπαμπά μου, σκέφτηκα “κι εγώ τώρα τι θα κάνω στη ζωή μου”; Παρέλυσα... Μέσα στο δωμάτιο που νοσηλευόταν γελούσα, έξω από εκεί έκλαιγα ...ήμουν σαν ένα φως που μετακινιόταν γύρω από το σώμα του. Έχασα και την αδελφή της μαμάς μου από καρκίνο του μαστού και δεν ξέρω αν είναι κληρονομικό ή όχι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα