ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016

Γιώργος Σαμπάνης: "ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ"


Γεννήθηκε στις 15 Μαΐου του 1983 στην Αθήνα.
Ο Γιώργος Σαμπάνης είναι πρωταθλητής του στίβου και κατέχει 14 χρυσά Πανελλήνια μετάλλια, ενώ ασχολείται παράλληλα με τον στίβο, και την μουσική ως καταξιωμένος καλλιτέχνης. Ξεκίνησε να ασχολείται με το τραγούδι από τα 13 και άρχισε να παίζει κιθάρα από πολύ μικρή ηλικία.
Τον Οκτώβριο του 2007 έγινε η πρώτη του δισκογραφική δουλειά με την ιδιότητα του συνθέτη και του τραγουδιστή ενός single με τίτλο «Κάπου αλλού κι όχι εδώ» το οποίο περιέχει την επιτυχία «Σ’ αφήνω στον επόμενο».
Το 2014 κυκλοφόρησε το "ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ" , απολαύστε το



Μουσική: Γιώργος Σαμπάνης
Στίχοι: Ελεάνα Βραχάλη
LYRICS
Πες μου, πες μου
πως τα λάθη, βγάζουν στο σωστό.
Απ΄τα τόσα πάθη πες
με ποιό να σκεπαστώ.
Δείξε μου το δρόμο
που δε βγάζει σε γκρεμό,
να περπατώ.


Το για πάντα πες μου, πες μου
πως το συζητάς.
Μες στο αίμα μου
ζωή και θάνατο σκορπάς.
Φεύγεις δίχως να σε νοιάζει,
πως για ο,τι χρωστάς
πληρώνω εγώ.

Εγώ που αφήνω ορθάνοιχτα,
βλέμματα, χάδια, ψέματα.

Κανείς δεν ξέρει, αν η ζωή σε φέρει.
Κι ας έχει ανάγκη η πληγή
να βρει μαχαίρι.
Κανείς δεν ξέρει, πόσο μου λείπεις˙
πόση ανάγκη έχει η ψυχή
να μην εγκαταλείπεις.
Ξέρω πώς νοιώθεις πόσο φοβάσαι.
Χίλιες φορές με προσπερνάς,
και χίλιες πίσω να’σαι·
και να ‘χω μόνο, το άδειο σου βλέμμα,
να με κοιτάς από μακριά και να μου καις το δέρμα.

Πες μου, πες μου
τι μου λείπει, τι δεν είχα εγώ·
που 'ψαξα να βρω για σένα 
κι άλλον εαυτό.
Μα δεν έχει σημασία, 
όπως κι αν το δω, 
τελειώνει εδώ.

Λέξεις βρες μου,
κάνε κάτι για να ζεσταθώ.
Στις σιωπές σου
δεν χωράω ούτε να σταθώ.
Μια μακραίνεις και τρομάζω 
να σε ονειρευτώ, μια ζεις εδώ.
Εσύ που αφήνεις ορθάνοιχτα, 
βλέμματα, χάδια, ψέματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα