Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Παιδική χαρά!



"Ο Τσακαλώτος υπερασπίστηκε σήμερα με σθένος την κυρία Χαρίτου, την οποία προαλείφουν για το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων και "τυγχάνει" να είναι σύζυγος του βουλευτή Σύριζα Χριστόφορου Παπαδόπουλου, που "τυγχάνει" να είναι σύντροφος του Τσακαλώτου στους 53+.

Ο Υπουργός Οικονομικών ανέφερε δε και το παλιό φεμινιστικό σύνθημα "Δεν είμαι του πατρός μου, δεν είμαι του ανδρός μου, θέλω να είμαι ο εαυτός μου".

Και ερωτώ εγώ ο αφελής:

Το σύνθημα αυτό ισχύει μόνο για γυναίκες του Σύριζα ή για όλες τις γυναίκες;

Αν είναι έτσι κύριε Ευκλείδη, τότε γιατί ταυτίσατε την Νικολοπούλου με τον Στουρνάρα;

Η Νικολοπούλου είναι "του ανδρός της", ενώ η Χαρίτου είναι "ο εαυτός της" επειδή έχει την εμπιστοσύνη των 53+;"

Απορία του εξαίρετου φίλου Γιάννη Κουτσομύτη από το Facebook, την οποία προσυπογράφω μέχρι τελείας. Πρόκειται για τεράστιο unfair, από τον Euclid…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα