Παρασκευή 3 Μαΐου 2019

ΣΟΦΙΑ ΒΟΣΣΟΥ & ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ : "ΑΝΟΙΞΗ"

Ο 36ος Διαγωνισμός Τραγουδιού Eurovision, διοργανώθηκε στη Ρώμη στις 4 Μαΐου 1991. Νίκησε η συμμετοχή της Σουηδίας με την Καρόλα & το τραγούδι Fångad av en stormvind, λαμβάνοντας 146 βαθμούς.  Τη χρονιά εκείνη η Σοφία Βόσσου εκπροσώπησε την Ελλάδα με το πολύ ωραίο τραγούδι του Ανδρέα Μικρούτσικου "Άνοιξη" με "ζωντανή ορχήστα , το οποίο στην τελική κατάταξη ήρθε 13ο θέση με 36 βαθμούς.



Αν έρθεις και τη νύχτα μου ντυθείς 
Αν έρθεις και στο σώμα μου κρυφτείς 
Αν έρθεις και στα δίχτυα μου μπλεχτείς 
Ένα να ξέρεις, δε θα προδοθείς 
Αν έρθεις και τη νύχτα μου ντυθείς 
Αν έρθεις και στο σώμα μου κρυφτείς 
Αν έρθεις και στα δίχτυα μου μπλεχτείς 
Ένα να ξέρεις, δε θα προδοθείς 

Θα 'ναι σα να μπαίνει η άνοιξη 
Θα 'ναι ουρανού κατάνυξη 
Θα 'ναι σα να μπαίνει η άνοιξη 
Στα ξαφνικά 

Θα 'ναι σα να μπαίνει η άνοιξη 
Θα 'ναι ουρανού κατάνυξη 
Θα 'ναι σα να μπαίνει η άνοιξη 
Στα ξαφνικά 

Αν στους ανέμους είμαστ' ανοιχτοί 
Αν σ' ότι ζούμε είμαστε πιστοί 
Αν του έρωτά μας δένει η κλωστή 
Τα δυο κορμιά μας, κήποι κρεμαστοι 

Θα 'ναι σα να μπαίνει η άνοιξη 
Θα 'ναι ουρανού κατάνυξη 
Θα 'ναι σα να μπαίνει η άνοιξη 
Στα ξαφνικά 

Θα 'ναι σα να μπαίνει η άνοιξη 
Θα 'ναι ουρανού κατάνυξη 
Θα 'ναι σα να μπαίνει η άνοιξη 
Στα ξαφνικά 

Θα 'ναι σα να μπαίνει η άνοιξη 
Θα 'ναι ουρανού κατάνυξη 
Θα 'ναι σα να μπαίνει η άνοιξη 
Στα ξαφνικά 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα