Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018

ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ : 2 MΕΡΕΣ ΜΟΝΟ

Από σήμερα και μέχρι τη γιορτή των ερωτευμένων στις 14-02-18 , συνεχίζουμε με πολύ "δυνατά" ερωτικά κομμάτια.Σήμερα ας απολαύσουμε τη φωνή της Δήμητρας Γαλάνη στο τραγούδι" 2 μέρες μόνο"   από την ομώνυμη κοινωνική σειρά του MEGA .Η σειρά προβλήθηκε το πρώτο μισό της σεζόν 2005/2006 και το άλλο μισό της σεζόν 2006/2007. Το ομότιτλο τραγούδι είχε κυκλοφορήσει πρώτη φορά το 1991 στο δίσκο της συνεργασίας της Δήμητρας Γαλάνη με τον Παρασκευά Καρασούλο, "Φως". 

Στίχοι:   Παρασκευάς Καρασούλος
Μουσική:   Δήμητρα Γαλάνη
 

Δυο μέρες μόνο
Να σε κρατάω αγκαλιά
Δυο μέρες μόνο
Να σ’ έχω δίπλα μου ξανά
Για λίγο μόνο.

Δυο μέρες μόνο
Σ’ ένα ταξίδι αστραπή
Να ξεδιπλώνω
Να παίρνει ανάσα η ζωή
Για λίγο μόνο.

Για τόσο μόνο
Φως να γεμίζουν οι στιγμές
Να λάμπουν μες στο χρόνο
Όλο το σώμα μου να ζει
Για σένα μόνο
Δυο μέρες μόνο.

Δυο μέρες μόνο
Να συνηθίζει το κορμί
Και εγώ να λιώνω
Έπειτα μόνο τη φωνή σου 
Ν’ ανταμώνω.

Δυο μέρες μόνο
Όσο μια βόλτα διαρκεί
Για τόσο μόνο
Όλη η ζωή μου 
Αυτή η στιγμή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα