ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Τρίτη 14 Μαΐου 2019

ITAΛΙΑ Mahmood ¨"Soldi"

Ο Ιταλός αντιπρόσωπος του διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision για το 2019 είναι ο Alessandro Mahmoud, ο AKA Mahmood, ο οποίος θα τραγουδήσει «Soldi». Ο Mahmood γεννήθηκε στο Μιλάνο το 1992 από Ιταλή μητέρα και Αιγύπτιο πατέρα. Το 2016 πήρε μέρος στο Sanremo Giovani με το τραγούδι 'Dimentica' και το 2017 συνεργάστηκε με τα σούπερ σταρ Fabri Fibra και Michele Bravi. Ένα χρόνο αργότερα, συνεργάστηκε με τον Dardust στο hit Nero Bali από τον Elodie και τον Michele Bravi (Platinum), συνθέτοντας το νέο του album Atlantico.


Lyrics of Soldi
Italian, Arabic

In periferia fa molto caldo
Mamma stai tranquilla sto arrivando
Te la prenderai per un bugiardo
Ti sembrava amore ma era altro
Beve champagne sotto Ramadan
Alla TV danno Jackie Chan
Fuma narghilè mi chiede come va

Mi chiede come va, come va, come va
Sai già come va, come va, come va

Penso più veloce per capire se domani tu mi fregherai
Non ho tempo per chiarire perché solo ora so cosa sei
È difficile stare al mondo quando perdi l’orgoglio 
Lasci casa in un giorno
Tu dimmi se

Pensavi solo ai soldi, soldi
Come se avessi avuto soldi, soldi
Dimmi se ti manco o te ne fotti, fotti

Mi chiedevi come va, come va, come va 
Adesso come va, come va, come va

Ciò che devi dire non l’hai detto
Tradire è una pallottola nel petto
Prendi tutta la tua carità 
Menti a casa ma lo sai che lo sa
Su una sedia lei mi chiederà

Mi chiede come va, come va, come va
Sai già come va, come va, come va

Penso più veloce per capire se domani tu mi fregherai
Non ho tempo per chiarire perché solo ora so cosa sei
È difficile stare al mondo 
Quando perdi l’orgoglio
Ho capito in un secondo che tu da me 

Volevi solo soldi
Come se avessi avuto soldi, soldi 
Prima mi parlavi fino a tardi, tardi

Mi chiedevi come va, come va, come va
Adesso come va, come va, come va

Waladi waladi habibi ta3ala hina
Mi dicevi giocando giocando con aria fiera 
Waladi waladi habibi sembrava vera 
La voglia, la voglia di tornare come prima

Io da te non ho voluto soldi
È difficile stare al mondo 
Quando perdi l’orgoglio
Lasci casa in un giorno
Tu dimmi se

Volevi solo soldi, soldi
Come se avessi avuto soldi, soldi 
Lasci la città ma nessuno lo sa 
Ieri eri qua ora dove sei, papà

Mi chiedi come va, come va, come va 
Sai già come va, come va, come va






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα