Σε πλήρη αναδιάρθρωση του δικτύου του σκοπεύει να προχωρήσει ο ΟΑΣΑ, κυρίως σε ότι αφορά στα λεωφορεία, από το φθινόπωρο παράλληλα με την εφαρμογή του νέου εισιτηρίου από την 1η Σεπτεμβρίου.
«Ραχοκοκαλιά» του νέου δικτύου θα αποτελεί το μετρό αλλά και οι γραμμές κορμού των λεωφορείων που θα διατρέχουν τους βασικούς οδικούς άξονες της πρωτεύουσας χωρίς όμως να εισέρχονται στα προάστια. Τέσσερις είναι οι βασικές αλλαγές τις οποίες επεξεργάζεται αυτήν την περίοδο η διοίκηση του ΟΑΣΑ: