Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

Απέρριψαν την πιστωτική κάρτα του Ομπάμα θεωρώντας ότι έχει γίνει απάτη!

Απέρριψαν την πιστωτική κάρτα του Ομπάμα θεωρώντας ότι έχει γίνει απάτη!

Περιπέτεια του προέδρου των ΗΠΑ σε εστιατόριο της Νέας Υόρκης - «Δεν πέρασε» η πιστωτική του Ομπάμα - «Πιστεύω ότι πληρώνω τους λογαριασμούς μου», είπε ο πρόεδρος των ΗΠΑ στην σερβιτόρα

Πολλοί είναι αυτοί που μπορούν να περιγράψουν μια αμήχανη στιγμή στη ζωή τους όταν αντιλήφθηκαν ότι η πιστωτική τους κάρτα έχει ακυρωθεί.


Ο τελευταίος άνθρωπος στον κόσμο ίσως από τον οποίο θα περίμενε να ακούσει κανείς τέτοια ιστορία είναι ο πρόεδρος των ΗΠΑ.



Και όμως συνέβη κι αυτό. Όπως αποκάλυψε ο Μπαράκ Ομπάμα την Παρασκευή την ώρα, μάλιστα, που υπέγραφε την εκτελεστική εντολή για την αύξηση των μέτρων ασφαλείας σε πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες που διακινούν ομοσπονδιακά επιδόματα.

«Πήγα με τη σύζυγό μου σε ένα εστιατόριο στη Νέα Υόρκη κατά τη διάρκεια της παραμονής μου εκεί για τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ και η πιστωτική μου κάρτα απορρίθφηκε. Αποδείχθηκε ότι επειδή δεν την χρησιμοποιώ αρκετά η εταιρεία πίστεψε ότι υπάρχει κάποια απάτη. Ευτυχώς είχε η Μισέλ τη δική της πιστωτική. Προσπάθησα να εξηγήσω στη σερβιτόρα ότι "πιστεύω πως έχω πληρώσει τους λογαριασμούς μου"» περιέγραψε χαμογελώντας το περιστατικό.

«Είδατε, ακόμα και σε μένα μπορεί να συμβεί αυτό» κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα