Τέσσερα κείμενα – «οδηγοί επιβίωσης» για τους καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας, ώστε να γνωρίζουν τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις τους, δημοσιοποίησε η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας. Πρόκειται για τα κείμενα που αφορούν στις συμβάσεις προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, την εξυπηρέτηση πελατών, τις ρυθμίσεις για την προστασία των ευάλωτων καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας και τη διαχείριση αιτημάτων των καταναλωτών.
Στα κείμενα περιλαμβάνονται οι πιο σημαντικές και ουσιώδεις διατάξεις του κώδικα, ώστε να γνωρίζει ο καταναλωτής και να μπορεί να ασκήσει τα δικαιώματά του ενώ γίνεται προσπάθεια να απλοποιηθούν οι διατυπώσεις και να είναι κατανοητές από το ευρύ κοινό.
Ειδικότερα στα κείμενα περιλαμβάνονται συνοπτικά τα εξής:
(κάντε κλικ για λεπτομέρειες)
- Συμβάσεις: Τι πρέπει να περιλαμβάνουν υποχρεωτικά, πως τροποποιούνται, τι μπορεί να περιλαμβάνουν, πως καταγγέλλονται κλπ.
-Εξυπηρέτηση πελατών: Υποχρέωση για ειδικό τμήμα customer care, παραλαβή αιτημάτων, δημοσιοποίηση στοιχείων, διαχείριση αιτημάτων, κλπ.
-Ευάλωτοι καταναλωτές: ποιοι καταναλωτές θεωρούνται ευάλωτοι, τι δικαιώματα έχουν, από ποιες ρυθμίσεις προστατεύονται, πότε απαγορεύεται να κοπεί το ρεύμα, ποια ειδικά προνόμια έχουν.
-Αρχές διαχείρισης αιτημάτων: τι πρέπει να κάνει η εταιρεία όταν υποβάλουμε ένα αίτημα και πότε πρέπει να ενημερώνεται ο καταναλωτής.
Όπως επισημαίνει η ανεξάρτητη αρχή θα ακολουθήσουν ακόμη έξι κείμενα με θέματα που αφορούν τους καταναλωτές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου