Παρασκευή 26 Απριλίου 2024

"Δεν ξεχνώ (O Aγνοούμενος)"


Το "Famagusta" είναι η νέα μεγάλη παραγωγή του "Mega" (κάθε Κυριακή στις 21:00), εμπνευσμένη από αληθινά γεγονότα,τα οποία αφορούν την τουρκική εισβολή στην Κύπρο. Μάλιστα, η χρονική επιλογή δεν είναι τυχαία, αφού συμπληρώνονται 50 χρόνια από εκείνη την ιστορική στιγμή, που το νησί κόπηκε στα δύο. Το πρωτότυπο τραγούδι της σειράς ξυπνά αναμνήσεις και  ερμηνεύει μοναδικά η Μαρία Φαραντούρη (είναι η πρώτη φορά, που ακούγεται η φωνή της σε τίτλους τηλεοπτικής σειράς). Το τραγούδι με τίτλο «Δεν ξεχνώ», σε στίχους της Ελένης Ζιώγα και μουσική του Χρίστου Στυλιανού, ο οποίος επιμελείται και όλη τη μουσική της σειράς.

Στίχοι:  Ελένη Ζιώγα
Μουσική:  Χρίστος Στυλιανού
Μαρία Φαραντούρη

Κι όταν ξυπνώ, θυμάμαι
κι όταν στον ύπνο κρυφτώ, αχ, θυμάμαι.
Κι όταν διψώ, θυμάμαι
κι όταν χορταίνω νερό, αχ, θυμάμαι.

Κι αν σε πήραν είσαι εδώ,
σ’ έχουν αυτοί μα σ’ έχω εγώ.
Κι αν μισή ακόμα ζω
είναι που δεν ξεχνώ.

Κι αν μου πήραν την ψυχή
δεν μου ‘χουν πάρει το κλειδί.
Το ‘κανα χρυσό
για να στο χαρίσω όταν σε βρω.
Κι όλα πια δικά σου θα ΄ναι.
Δεν ξεχνώ, σε θυμάμαι.

Κι όταν γελώ, λυπάμαι
κι όταν για ελπίδα μιλώ, αχ, φοβάμαι.
Χρόνια, καρφιά, περνάνε
κι όσο περνάν, πιο βαθιά, αχ, τρυπάνε.

Κι αν σε πήραν είσαι εδώ,
σ’ έχουν αυτοί μα σ’ έχω εγώ.
Κι αν μισή ακόμα ζω
είναι που δεν ξεχνώ.

Κι αν μου πήραν την ψυχή
δεν μου ‘χουν πάρει το κλειδί.
Το ‘κανα χρυσό
για να στο χαρίσω όταν σε βρω.
Κι όλα πια δικά σου θα ΄ναι.
Δεν ξεχνώ, σε θυμάμαι.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα