«Επιδιώκεται η διάλυση του δημόσιου σχολείου» και συγκεκριμένα υποστηρίζουν ότι «υπάρχουν σχολεία χωρίς χρήματα, που αδυνατούν να καλύψουν ακόμη και τις στοιχειώδεις ανάγκες τους - θέρμανση, αναλώσιμα, λογαριασμοί, κλπ - με χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών, με συμπτύξεις τμημάτων και κλείσιμο σχολικών μονάδων, με πολλούς μαθητές μας να ζουν σε συνθήκες μεγάλης φτώχειας» διαμήνυσε μεταξύ άλλων, η ΟΛΜΕ.
«Δεν είναι οι εκπαιδευτικοί υπεύθυνοι για τα άδεια ταμεία των σχολείων, τις παγωμένες αίθουσες, τα κενά και τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό, για τις στοιβαγμένες αίθουσες με 30 μαθητές, που σίγουρα θα είναι ο κανόνας από την επόμενη σχολική χρονιά. Υπεύθυνες είναι η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας, η Τρόικα και η ΕΕ που μετατρέπουν την εκπαίδευση σε χώρο που θα λειτουργεί με όρους επιχείρησης» καταλήγει η επιστολή της ΟΛΜΕ.
ΠΗΓΗ:bankingnews.gr
Σάββατο 9 Μαρτίου 2013
ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ
Ο δημοσιονομικός πολλαπλασιαστής χρησιμοποιείται για να υπολογιστεί το ποσοστό μείωσης ή αύξησης του ΑΕΠ μιας χώρας αν ληφθούν δημοσιονομικά μέτρα συγκεκριμένου ύψους (επεκτατική ή περιοριστική δημοσιονομική πολιτική). Ο δημοσιονομικός πολλαπλασιαστής ορίζεται ως η μεταβολή του ΑΕΠ (ή κάποιου άλλου μακροοικονομικού δείκτη) ως αποτέλεσμα μιας μοναδιαίας μεταβολής των εσόδων ή των πρωτογενών δαπανών της κυβέρνησης. Για παράδειγμα, ο πολλαπλασιαστής των πρωτογενών δαπανών της κυβέρνησης είναι 0.9 όταν για κάθε ένα ευρώ περιστολής των δαπανών το ΑΕΠ της χώρας μειώνεται κατά 0.9 ευρώ (και αντίστροφα).
Ο δημοσιονομικός πολλαπλασιαστής που έχει χρησιμοποιηθεί στην Ελλάδα , από την Τρόϊκα , την τελευταία τριετία ήταν 0,5, ενώ σύμφωνα με τα νέα δεδομένα έπρεπε να ανέρχεται στο 1,7-1,8.Πιο απλά, μέχρι σήμερα ΔΝΤ, ΕΕ και ΕΚΤ αλλά και οι υπηρεσίες του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους υπολόγιζαν ότι για κάθε 1 ευρώ εξοικονόμησης από τις δημόσιες δαπάνες χάναμε 50 λεπτά από την παραγωγή. Ωστόσο, στην πραγματικότητα , για κάθε 1 ευρώ εξοικονόμησης χάνονται 1,8 ευρώ από την παραγωγή. Αυτό εξηγεί γιατί οι προβλέψεις (σχετικά με την ύφεση στην Ελλάδα) των διεθνών οργανισμών έχουν πέσει έξω πανηγυρικά.
Η ΠΡΩΤΗ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΛΑΥΡΕΝΤΙΑΔΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ
ΖΟΥΜ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
Mεγάλη επιτυχία για την εφημερίδα Παραπολιτικά. Είναι η πρώτη φωτογραφία του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη μέσα από τον Κορυδαλλό. Τραβήχτηκε κατά το επισκεπτήριο του γνωστού επιχειρηματία και μάλλον πρόκειται για συνάντηση με έναν εκ των δικηγόρων του που έχουν αναλάβει την υπόθεσή του. Ο Λαυρεντιάδης αγνώριστος, σε αναπηρικό καροτσάκι συζητά ποιος ξέρει γιατί;...
Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013
Θα χρειαστεί να "καεί" μια γενιά μέχρι να ορθοποδήσουμε...
Στην Ελλάδα είμαστε έτοιμοι να κατεβάσουμε τα ρολά και να πουλήσουμε το μαγαζάκι που μας άφησε ο παππούς, αντί πινακίου φακής. Η ευκολία με την οποία πολλοί Έλληνες θαυμάζουν τον Τσάβες, τον Μάο ή τον Ρούντολφ Ες και όχι το Στηβ Τζομπς, τον Μπίλ Γκέιτς ή το 16χρονο Τζακ Αντράκα που πριν λίγες μέρες ανακοίνωσε ένα νέο τεστ εντοπισμού κάποιας μορφής καρκίνου, είναι ενδεικτική του κινδύνου ενώπιον του οποίου βρισκόμαστε. Του κινδύνου, αν έχουμε να επιλέξουμε μεταξύ του νερού του Καματερού, της «Φραπελιάς» ή του τεστ Παπανικολάου και της πενικιλίνης, να προτιμήσουμε τα πρώτα γιατί τα δεύτερα ακούσαμε πως έχουν παρενέργειες και αποφέρουν κέρδη σε πολυεθνικές...
διαβάστε τη συνέχεια εδώ στο capital.gr
διαβάστε τη συνέχεια εδώ στο capital.gr
Fitch: Υποβαθμίζει την Ιταλία σε "BBB+", με outlook "αρνητικό"
Τη μακροπρόθεσμη διαβάθμιση πιστοληπτικής ικανότητας της Ιταλίας, σε ξένο και σε τοπικό νόμισμα, υποβάθμισε, σε "BBB+", από "Α-" προηγουμένως η Fitch. Το outlook για τα μακροπρόθεσμα IDR είναι "αρνητικό".
Ταυτόχρονα, ο οίκος επιβεβαίωσε το βραχυπρόθεσμο IDR σε ξένο νόμισμα της Ιταλίας σε "F2".
Στην έκθεσή της η Fitch επισημαίνει πως η υποβάθμιση αντανακλά τους εξής παράγοντες:
«Κραυγή» αγωνίας από την ΟΛΜΕ – «Επιδιώκεται η διάλυση του δημόσιου σχολείου»
Επιστολή προς τους γονείς των μαθητών απέστειλε η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης(ΟΛΜΕ), προκειμένου να κοινοποιήσει τις απόψεις της γύρω από το ζήτημα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αλλά και της υποβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης.
Ρώσοι θα ταριχεύσουν το σώμα του Τσάβες
Ρώσοι ειδικοί θα αναλάβουν την ταρίχευση του Ούγκο Τσάβες, από την στιγμή που οι τοπικές αρχές αποφάσισαν να τοποθετήσουν την σορό του σε μαυσωλείο, αναφέρει δημοσίευμα στην εφημερίδα Ultimas Noticias. Την ταρίχευση θα αναλάβει το Ειδικό Κέντρο Βιοϊατρικών Τεχνολογιών της Μόσχας.
Το Ειδικό Κέντρο Βιοϊατρικών Τεχνολογιών της Μόσχας, έχει επεξεργαστεί δεκάδες μεθόδους ταρίχευσης και διατήρησης ενός άψυχου σώματος και για τον λόγο αυτό, όπως αναφέρει δημοσίευμα στην εφημερίδα Ultimas Noticias, είναι πιθανό να είναι απαραίτητες οι υπηρεσίες τους στη Βενεζουέλα.
Ο «καθυστερημένος» Γιώργος και ο απίστευτος διάλογος με Σημίτη
O Γιώργος Παπανδρέου, έφθασε ως συνήθως καθυστερημένος στην εκδήλωση για τον Κωνσταντίνο Καραμανλή στο Μέγαρο Μουσικής και κάθισε δίπλα στον άνθρωπο που του παρέδωσε το δαχτυλίδι της διαδοχής στο ΠΑΣΟΚ.
«Τι κάνετε κ. Πρόεδρε;» ρώτησε ο Γιώργος Παπανδρέου τον Κώστα Σημίτη, για να λάβει την απάντηση: «Καλά, διασταυρώνομαι συχνά με τον αδελφό σας που κάνει τζόκινγκ, εγώ δεν κάνω βεβαίως»….
Ν.Π/newpost.gr
ΔΕΗ:Ποινική δίωξη κατά πρώην μελών του Δ.Σ.
Ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος σε συνδυασμό με τις επιβαρυντικές περιστάσεις του νόμου περί καταχραστών του δημοσίου ασκήθηκε από την Εισαγγελία Πρωτοδικών σε βάρος του διοικητικού συμβουλίου της ΔΕΗ (του 2007) και υπεύθυνου της εταιρείας ΜΕΤΚΑ για την υπογραφή σύμβασης που φέρεται να ζημίωσε κατά 100 εκατομμύρια ευρώ την ΔΕΗ.
Η δίωξη αφορά σύμβαση που υπέγραψε το 2007 τότε ΔΣ της ΔΕΗ με τη ΜΕΤΚΑ, για την κατασκευή μονάδας της επιχείρησης στο Αλιβέρι παρά το γεγονός, σύμφωνα με την εισαγγελική κρίση, πως ήταν γνωστό ότι υπήρχαν προβλήματα στην αδειοδότηση του έργου και δεν επρόκειτο να προχωρήσουν έγκαιρα οι εργασίες. Συγκεκριμένα, το έργο αφορούσε την κατασκευή αγωγού φυσικού αερίου που ήταν προϋπόθεση για τη λειτουργία της επίμαχης μονάδας της ΔΕΗ.
Η δίωξη που ασκήθηκε αφορά το αδίκημα της απιστίας στην υπηρεσία, με τις επιβαρυντικές περιστάσεις του
Η μοναδική μαθήτρια της Γαύδου
Η Ιωάννα ζει στην ακριτική Γαύδο. Στο δικό της σχολείο, το μάθημα είναι προσωπικό, σαν φροντιστήριο, αφού δεν υπάρχουν συμμαθητές καθώς η Ιωάννα είναι η μοναδική μαθήτρια.
Έτσι, η δασκάλα της θέλοντας να της δείξει πως λειτουργεί ένα κανονικό σχολείο, αποφάσισε να το κάνει διαδικτυακά, επικοινωνώντας με ένα σχολείο της Κύπρου.
Μάλιστα, η Κυριακή Τριανταφυλλίδου, σε επιστολή της στη σχολική σύμβουλο της 4ης ΠΕ Χανίων, κάνει έκκληση σε όποιο σχολείο διαθέτει διαδραστικό πίνακα να επικοινωνήσει μαζί της, ώστε η Ιωάννα να αποκτήσει περισσότερους συμμαθητές και να μεγαλώσει η τάξη.
Η επιστολή της δασκάλας:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)