Δημιουργία νέων πηγών εσόδων, έμφαση στο core business, μετασχηματισμός του ομίλου και ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών του ομίλου είναι οι τέσσερις βασικοί άξονες πάνω στους οποίους θα στηριχθεί η στρατηγική του ΟΤΕ για το 2014.
Σε ενημερωτική συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ Μιχάλης Τσαμάζ ανέφερε πως ο ΟΤΕ πέτυχε και την προηγούμενη χρονιά να βελτιώσει τις λειτουργικές του επιδόσεις, καταλήγοντας σε θετικό πρόσημο το τελευταίο τρίμηνο του 2013 τρίμηνο, όπου υπήρξε αύξηση πωλήσεων για πρώτη φορά την τελευταία πενταετία. Κυρίως, όμως, ανέφερε ο κ. Τσαμάζ, ο όμιλος πέτυχε να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα του και να επενδύσει σε λύσεις που θα εξασφαλίσουν μία άριστη εμπειρία για τον πελάτη σε όλες τις δραστηριότητές του ΟΤΕ.