Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ

Συνεχίζουμε σήμερα το αφιέρωμα σε τραγούδια από τον παλιό καλό ελληνικό κινηματογράφο με το επίκαιρο :"O πιο καλός ο μαθητής" από την ομώνυμη ταινία η οποία  προβλήθηκε στις αίθουσες Αθηνών - Πειραιώς - προαστίων το 1968 και έκοψε 319.480 εισιτήρια.  Ήρθε στην 20η θέση σε 108 ταινίες.


Τo τραγούδι " Ο πιο καλός ο μαθητής":
Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας
Πρώτη εκτέλεση: Μανώλης Καναρίδης
Άλλες ερμηνείες:
Γιώργος Ζαμπέτας
Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Magic de Spell

Ο πιο καλός ο μαθητής 
ήμουνα εγώ στη τάξη ω! ω! ω! ω! 
κι οι δάσκαλοι μου σε είχανε 
μη βρέξει και μη στάξει

Ένα καιρό που σ' έστελνε 
η μάνα σου σχολείο ω! ω! ω! ω! 
ο δάσκαλος μου με έβαζε 
στο πρώτο το θρανίο 

Ο πιο καλός ο μαθητής 
ήσουν εσύ στη τάξη ω! ω! ω! ω! 
κι οι δάσκαλοι μου με είχανε 
μη βρέξει και μη στάξει

Πάντοτε στο τετράδιο 
βαθμό έπαιρνα δέκα ω! ω! ω! ω! 
κι αν στη ζωή πήρες μηδέν 
τα φταίει μια γυναίκα 

Ο πιο καλός ο μαθητής 
ήσουν εσύ στη τάξη ω! ω! ω! ω! 
κι οι δάσκαλοι μου σε είχανε 

μη βρέξει και μη στάξει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα