Σειρά τροποποιήσεων των όρων του διαγωνισμού για την υποθαλάσσια ζεύξη της Σαλαμίνας, από το υπουργείο Υποδομών.
Οι περισσότερες από τις τροποποιήσεις αυτές είναι υπέρ των κατασκευαστικών εταιρειών που συμμετέχουν σε συμβάσεις παραχώρησης οδικών έργων. Για παράδειγμα, συμπεριελήφθη πρόβλεψη ότι δεν θα συνυπολογίζονται στα δανειακά κεφάλαια του υποψηφίου τυχόν δάνεια από μετόχους ή εταίρους και δάνεια περιορισμένης εξασφάλισης χωρίς δικαίωμα αναγωγής (non resource) τα οποία έχουν ληφθεί στο πλαίσιο έργων παραχώρησης από τις εκάστοτε εταιρείες ειδικού σκοπού.
Επίσης πριμοδοτείται η εμπειρία υποψηφίου στην ανάληψη συμβάσεων παραχώρησης ύψους τουλάχιστον 100 εκατ. ευρώ την τελευταία δεκαετία.
Ο διαγωνισμός που αφορά στην κατασκευή και λειτουργία της υποθαλάσσιας σύνδεσης της Σαλαμίνας (Παλούκια) με το Πέραμα και των συνδετηρίων οδών μέσω σύμβασης παραχώρησης έχει μετατεθεί για πολλοστή φορά για τον προσεχή Δεκέμβριο, ενώ ενδιαφέρον έχουν εκφράσει μεταξύ άλλων η ΕΛΛΑΚΤΩΡ, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η ΜΕΤΚΑ, που ξεκινάει για πρώτη φορά να διεκδικεί μεγάλα οδικά έργα παραχώρησης.
πηγή:energia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου