Του Απόστολου Σκουμπούρη
Μετά την κινητή και τη σταθερή τηλεφωνία, νέο πεδίο ισχυρής (επιχειρηματικής) αντιπαράθεσης για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών καθίσταται η συνδρομητική τηλεόραση, όπου πλέον το «μπουκέτο» εμπλουτίζεται σημαντικά. Μετά την Cosmote TV (του ΟΤΕ), τη Nova (της Forthnet) και τη Vision (της Wind), έρχεται η νέα εντελώς «καινούρια» Vodafone TV να διεκδικήσει μερίδια, αλλά κυρίως, να... μεγαλώσει αυτή την αγορά όπως χαρακτηριστικά ελέχθη στη χθεσινή παρουσίαση της πλατφόρμας στου Ψυρρή.
Η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα παραμένει ακόμη σε χαμηλά επίπεδα συγκριτικά με τα διεθνή δεδομένα και παρ' ότι παρουσιάζει κάποια σημάδια κόπωσης (λόγω οικονομικής κρίσης), εντούτοις η εγχώρια αγορά δε θεωρείται ώριμη και έχει περιθώρια ανάπτυξης.[περισσότερα]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου