Στην πράξη, οι Έλληνες και ξένοι ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν κατά κόρον αυτήν την εποχή τις ακτοπλοϊκές γραμμές, βρίσκονται αντιμέτωποι με πρωτοφανείς καταστάσεις που -αν δεν είναι- θυμίζουν καρτέλ. Οι καταγγελίες είναι καθημερινές. Παράδειγμα: Στη γραμμή Θήρας-Ίου η ώρα αναχώρησης είναι περίπου ίδια, 10 το πρωί. Η μια ακτοπλοϊκή εταιρεία κοστολογεί το δρομολόγιο στην οικονομική θέση του ταχύπλοου που έχει στη γραμμή στα 44,70 ευρώ. Η άλλη, ο ανταγωνιστής, στα 45 ευρώ. Σε μια άλλη μέρα της εβδομάδας όμως, στην ίδια γραμμή μένει μόνο μία εταιρεία. Ξαφνικά εκείνη τη συγκεκριμένη μέρα, το εισιτήριο ανεβαίνει στα 64,70 ευρώ. Άλλο παράδειγμα: Στη γραμμή Σαντορίνη-Ίος. Την ημέρα που είναι δρομολογημένα δυο ταχύπλοα της ίδιας εταιρείας, η τιμή κυμαίνεται στα 62 ευρώ έως 64 ευρώ. Την επόμενη μέρα, που υπάρχει και ανταγωνιστικό ταχύπλοο, οι τιμές κυμαίνονται τις πρωινές ώρες μεταξύ των ανταγωνιστικών ταχυπλόων στις τιμές 44-45 ευρώ, ενώ τις μεσημβρινές ώρες που το ταχύπλοο είναι ένα, η τιμή ανεβαίνει στα 62 ευρώ. Ηρθε η στιγμή για μια ουσιαστική παρέμβαση εξορθολογισμού…https://www.newmoney.gr/dark-room/
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου