Αρχικά, ίσως και στο Υπουργικό Συμβούλιο σε 10 μέρες, ο Κυρανάκης αναμένεται να παρουσιάσει τη νέα εταιρική δομή της «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Α.Ε.», της νέας εταιρείας, που προκύπτει από τη συγχώνευση του ΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ και της ΓΑΙΑΟΣΕ. Για τη νέα εταιρεία θα ακολουθηθεί το μοντέλο της ΔΕΗ, ενώ θα επιστρατευτούν στελέχη που είναι doers και ο υπουργός θα απευθυνθεί και σε εξειδικευμένα στελέχη ελληνικής καταγωγής σε εταιρείες του εξωτερικού. Μάλιστα, θα γίνει και νομοθετική αναπροσαρμογή του μισθολογίου, καθώς με τα λεφτά του Ενιαίου Μισθολογίου, σιγά μην έρθουν να βάλουν το κεφάλι τους στον ντορβά τεχνοκράτες από το εξωτερικό. Επίσης, κρατήστε και τις πιέσεις στους Ιταλούς της Hellenic Train να έρθουν και να βάλουν, με δικά τους έξοδα, νέα τρένα στο δίκτυο. Να σας πω, τέλος, ότι λύθηκε μια εκκρεμότητα που υπήρχε ως προς τις αρμοδιότητες σε ανώτερο κυβερνητικό επίπεδο και τα «πάντα όλα» για τον σιδηρόδρομο τα παίρνει ο Κυρανάκης. Πέσανε προχθές κάτι ψιλές μεταξύ Κυρανάκη και Ταχιάου στο Μ.Μ.https://www.newmoney.gr/dark-room
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου