Μέσω των αλλαγών, η διοίκηση της επιχείρησης επιδιώκει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό των ιδιωτών προμηθευτών ειδικά σε ότι αφορά στους βιομηχανικούς και επαγγελματικούς καταναλωτές της μέσης τάσης
Σε διαδικασία πλήρους αναδιοργάνωσης της γενικής διεύθυνσης Εμπορίας, αλλά και αναζήτησης νέου γενικού διευθυντή από την «αγορά» βρίσκεται η ΔΕΗ σε μια προσπάθεια να αναδιατάξει τις δυνάμεις της και να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος που διαμορφώνεται στην λιανική ρεύματος.
Αντλώντας πρότυπα από τη δομή και τη λειτουργία αντίστοιχων διευθύνσεων μεγάλων ενεργειακών επιχειρήσεων της Ευρώπης, όπως η γαλλική EdF και η γερμανική RWE, η ΔΕΗ διαμορφώνει account managers οι οποίοι θα χειρίζονται τους λογαριασμούς συγκεκριμένων πελατών, τους οποίους πλέον θα πρέπει να «διεκδικούν» από τον ανταγωνισμό.
Με δεδομένο ότι οι απώλειες μεριδίου για τη ΔΕΗ εντοπίζονται κυρίως στη μέση τάση, δηλαδή στους βιομηχανικούς και επαγγελματικούς καταναλωτές, η διοίκηση της επιχείρησης επιδιώκει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό από τους ιδιώτες προμηθευτές και μέσω της αλλαγής του τρόπου λειτουργίας της γενικής διεύθυνσης Εμπορίας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η απώλεια μεριδίου της ΔΕΗ στη μέση τάση φθάνει στο 30% έναντι μόλις 10% στους οικιακούς καταναλωτές.