Λεπτομέρειες για τις υπηρεσίες υποστήριξης πελατολογίου και τις εταιρείες που τις ανέλαβαν έδωσε στη δημοσιότητα σήμερα η ΔΕΗ, τονίζοντας ότι η κατηγοριοποίηση των πελατών θα ανέρχεται σε πολλές δεκάδες δίνοντας ευχέρεια εφαρμογής εξατομικευμένων λύσεων.
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας ενέκρινε την ανάθεση στην εταιρεία QUALCO ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΡΕΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ του έργου της παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών υποστήριξης της Επιχείρησης για την αποτελεσματική διαχείριση του πελατολογίου της. Υπεργολάβοι του έργου είναι οι : IBM Hellas A.E, Deutsche Bank London Branch, Estia Business Group, Deloitte Business Solutions A.E. , KPMG, Qualco UK Ltd., ΚΑΠΑ Research Α.Ε., και Νικόλαος Α. Ανδρικόπουλος και Συνεργάτες Δικηγορική Εταιρεία και η Finacity Corporation η οποία εμπλουτίζει το έργο της κοινοπραξίας με την εμπειρία της.