Μεγάλη επιτυχία κατέγραψε η «καμπάνια» της ΔΕΗ με το έντυπό της για την «εξοικονόμηση ενέργειας» που διανεμήθηκε με τους λογαριασμούς των πελατών της.Όπως επισημαίνει ο Χ.Χρηστίδης, Σύμβουλος της ΔΕΗ:Η μέτρηση που έγινε, με βάση τα Ευρωπαϊκά πρότυπα, κατέγραψε ποσοστό διείσδυσης και αποδοχής 32% έναντι του συνηθισμένου 20% σε παρόμοιες ενημερωτικές «καμπάνιες». Αυτό σημαίνει ότι υπερκαλύφθηκε η φετινή υποχρέωση της ΔΕΗ για τη «βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας» και η συμβολή της στους στόχους προστασίας του περιβάλλοντος.Σημειώνεται ότι η ΔΕΗ καλείται να σηκώσει το 1/3 περίπου του βάρους εξοικονόμησης που αναλογεί στους ενεργειακούς φορείς. Η απήχηση στην ενημερωτική καμπάνια της ΔΕΗ γεμίζει με αισιοδοξία το επιστημονικό και τεχνικό της δυναμικό για την επιτυχία στο καθήκον προστασίας του περιβάλλοντος . energypress.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου