Γράφει ο "Μηχανοδηγός"
Αγαπητό Fimotro,
Σου στέλνω ένα link από άρθρο ενός πραγματικού γνώστη του Σιδηροδρόμου και των εμπορευματικών μεταφορών, όπου αναλύεται τεκμηριωμένα και εμπεριστατωμένα, για ποιο λόγο η ... πολυδιαφημισμένη συμφωνία της... ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την HP μέσω COSCO είναι απλά μία Φούσκα. Θα πρέπει επίσης να συνεκτιμηθεί και το γεγονός,ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο προβλέπεται να είναι σε πλήρη επιχειρησιακή λειτουργία (διπλή γραμμή, σηματοδότηση, ηλεκτροκίνηση) περί το 2016, που και αυτό το βλέπω "χλωμό", εάν σκεφτούμε ότι το περιβόητο έργο ολοκλήρωσης των σιδηροδρομικών υποδομών στο ορεινό τμήμα Τιθορέα-Δομοκός, για το οποίο πρόσφατα αναδείχθηκε προσωρινός μειοδότης, εξετάζεται από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, καθώς υπάρχουν ΒΑΣΙΜΟΤΑΤΕΣ υποψίες ότι υπήρξε εναρμονισμένη και συντονισμένη πρακτική από τις εταιρείες των εργολάβων, ώστε να δοθεί μικρή (θα την χαρακτήριζα εξευτελιστική) έκπτωση, με προφανή ζημία του Ελληνικού Δημοσίου. Τα σχόλια και κυρίως τα συμπεράσματα αφήνονται στην ελεύθερη κρίση των αναγνωστών σου εδώ...
ΠΗΓΗ :fimotro
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου