Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020

Τζένη Γεωργιάδη:"Αρχή"

Η Τζένη Γεωργιάδη, που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα αλλά έχει καταγωγή από την Τήνο την οποία και λατρεύει, συστήθηκε στο κοινό με τα τραγούδια «Μην κλαις» και «Έλα κοντά μου», που είχαν πολύ βαριές υπογραφές. Tο τραγούδι "AΡΧΗ" σε μουσική του Στέφανου Κορκολή και στίχους της Ρεβέκκα Ρούσση.

Μουσική: Στέφανος Κορκολής
Στίχοι: Ρεβέκκα Ρούσση
Σκηνοθεσία: Γιώργος Μπενιουδάκης

Παραγωγή / Eνορχήστρωση: Στέφανος Kορκολής,
Recording, Programming, Mixing and Mastering:  Δημήτρης Μπέλος (Studio Decibel)
Tύμπανα: Pόλη Γιαμοπούλου
Aκουστική, Kλασική ,Hλεκτική κιθάρα και Φωνητικά: Kωστής Πυρένης
Πιάνο: Στέφανος Kορκολής 

ΑΡΧΗ

Μέσα σε δυο αστέρια
 Στα άδεια χέρια
 Γεννιέται κάτι
 Το ‘πα αγάπη
 Δική μου αλήθεια 
στα παραμύθια
Μέσα Σ’ ότι αφήνω 
Κι ό,τι σου δίνω
Ζω πια για μένα τα δεδομένα
Κοίτα και ρώτα έναν καθρέφτη
Βρήκες τον κλέφτη,
έλα και

Πες
αν η καρδιές είναι βροχή
Που θα κυλάνε δυο μικρές σταγόνες σε ποτάμια
´Εγινε η αρχή, σιωπή μου

 Πες
 αν τα φιλιά είναι βροχή
 Που θα ξεσπάνε μες στην ενοχή μας
 Κοίταξέ με
 ´Εγινε η αρχή

Τώρα
Παρ τα φτερά μου
 Πέτα μακριά μου
Είμαι δεν είσαι
Μην προσποιείσαι
Κοίτα και ρώτα
Εναν καθρέφτη
Βρήκες τον κλέφτη έλα και
Τώρα
´Αφησε η μπόρα
 Μόνο σημάδια
´Εχασα κάτι
 Το πανε αγαπη
 Δεν έχει αλήθεια
 Στα παραμύθια

 Πες
 αν η καρδιές είναι βροχή
 Που θα κυλάνε δυο μικρές σταγόνες σε ποτάμια
´Εγινε η αρχή, σιωπή μου
 Πες
 αν τα φιλιά είναι βροχή
 Που θα ξεσπάνε μες στην ενοχή μας
 Κοίταξέ με
´Εγινε η αρχή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα