Στην αλλαγή της εικόνας της προχωρά η ΔΕΗ και αντικαθιστά το παραδοσιακό της σήμα με ένα νέο που θα συμβολίζει την στροφή της από το λιγνίτη στις ΑΠΕ.
Σήμα που πρόκειται να παρουσιαστεί, σύμφωνα με τις πληροφορίες του Energypress, μέσα στον επόμενο μήνα και θα σηματοδοτεί όχι μόνο την ολιστική στροφή στην πράσινη ενέργεια, αλλά και τον μετασχηματισμό της σε μια εταιρεία με πλειάδα νέων υπηρεσιών, όπως για την επισκευή και συντήρηση του σπιτιού (υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, κλειδαράδες κ.λπ.). Πρόγραμμα που είχε αρχικά εξαγγελθεί στα τέλη της περυσινής χρονιάς και τώρα πλησιάζει η στιγμή για την επιχείρηση να το λανσάρει.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο διαγωνισμός που είχε προκηρύξει η ΔΕΗ για να βρει τον πάρτνερ, δηλαδή μια εξιδεικευμενη εταιρεία με την οποία και θα υλοποιήσει το πρόγραμμα “Υπηρεσίες Επείγουσας Τεχνικής βοήθειας στο σπίτι”, ολοκληρώθηκε πρόσφατα. Στην πράξη πρόκειται για ένα πρόγραμμα που θα παρέχει την δυνατότητα σε όσους έχουν ανάγκη από επείγουσα τεχνική βοήθεια, να καλούν τεχνικούς συγκεκριμένων ειδικοτήτων προκειμένου να αποκαταστήσουν άμεσα βλάβη ή ζημία στις εγκαταστάσεις της οικίας τους. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καλούν 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα και 365 ημέρες το χρόνο,
Η λογική είναι οι οι υπηρεσίες αυτές θα διατίθενται ως ένα ασφαλιστικό προϊόν, μέσω του οποίου και θα παρέχεται η συγκεκριμένη κάλυψη. Αυτός είναι και ο λόγος που η ΔΕΗ θα συνάψει σύμβαση με ασφαλιστική εταιρεία στης οποίας το τηλεφωνικό κέντρο θα μπορούν να καλούν οι ενδιαφερόμενοι να ενταχθούν στο πρόγραμμα, πέλατες. Αυτοί θα ασφαλίζονται σε ένα ομαδικό ετήσιο πρόγραμμα για χρονικό διάστημα δώδεκα μηνών. Οσο για την πληρωμή των ασφαλίστρων, θα γίνεται ανά μήνα με έκδοση εισπρακτικών προσθέτων πράξεων από τον ανάδοχο. Τα ασφάλιστρα θα βασίζονται στους ισχύοντες στο τέλος κάθε μήνα καταλόγους των καλυπτομένων πελατών της ΔΕΗ που θα εκδίδει η τελευταία και θα εξοφλούνται σε 90 ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης του σχετικού ειδοποιητηρίου είσπραξης ασφαλίστρων.
Τέτοιες υπηρεσίες παρέχονται από την πλειοψηφία των μεγάλων ευρωπαικών ενεργειακών επιχειρήσεων, οι οποίες μαζί με τα προϊόντα ρεύματος παρέχουν και ασφαλιστικές καλύψεις κατοικιών καθώς και εξοπλισμό για την εξοικονόμηση ενέργειας. Τα προιόντα αυτά είχε εξαγγείλει πριν από περίπου ένα χρόνο η διοίκηση της ΔΕΗ, κάνοντας λόγο για συνδυαστικά και ευέλικτα πακέτα καθώς και για ενεργειακές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, ακόμη και συνεργασίες με αλυσίδες ηλεκτρικών συσκευών από τις οποίες ο καταναλωτής θα μπορεί να επωφελείται με την αγορά λιγότερο ενεργοβόρων συσκευών.
Τα πακέτα υπηρεσιών για το σπίτι αποτελούν τμήμα της νέας εμπορικής πολιτικής της ΔΕΗ, για την οποία, όπως λένε αρμόδιες πηγές, “θα απαρτίζεται από ολοένα και περισσότερες παρόμοιες κινήσεις”.
Στην ίδια λογική εντάσσεται και η υπηρεσία που είχε ανακοινώσει το καλοκαίρι για το “ηλεκτρονικό ραντεβού”, δηλαδή τη δυνατότητα εξυπηρέτησης σε ένα από τα επιλεγμένα καταστήματα ΔΕΗ κατόπιν προσωπικού ραντεβού, η λεγόμενη "ψηφιακή βοηθός", όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ζητούν ηλεκτρονικά πληροφορίες, το νέο ψηφιακό προιόν “ΔΕΗ myHome online” με 50% έκπτωση στο ενιαίο πάγιο, η σύναψη συμβολαίου ηλεκτρονικά, η υπηρεσία υπολογισμού της ενεργειακής απόδοσης του σπιτιού, κ.ό.κ.
Κινήσεις μικρές που δεν πρόκειται να συνοδεύονται από κάποια ανακοίνωση- βόμβα, όπως λένε οι γνωρίζοντες την νέα εμπορική πολιτική της επιχείρησης, αλλά που όλες μαζί συνδυαστικά, συνθέτουν μια νέα εμπορική πολιτική, με στοιχεία που συναντά κανείς σε μεγάλες ευρωπαικές εταιρείες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου