Κωνσταντίνος Φιλίππου/https://energypress.gr
Μία μεγάλη ανακαίνιση τόσο σε υλικοτεχνική υποδομή όσο και σε φιλοσοφία ξεκινά σταδιακά στα 97 καταστήματα της η ΔΕΗ, σηματοδοτώντας την αλλαγή του πελατειακού της προφίλ κι επιδιώκοντας να έρθει πιο κοντά στις απαιτήσεις των καταναλωτών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η δημόσια εταιρία προχωρά το λιφτινγκ πιλοτικά σε δύο μεγάλα σημεία εξυπηρέτησης των πελατών της στο Μαρούσι και την Καλλιθέα. Με βάση τα αποτελέσματα που θα συγκεντρώσει από το νέο τρόπο λειτουργίας τους θα επεκταθεί στην ανακαίνιση και των υπολοίπων σημείων εξυπηρέτησης πελατών της στη χώρα.
Πηγές θέλουν σε αυτά τα δύο καταστήματα να αλλάζει το design των χώρων και των γκισέ, ενώ μεταξύ άλλων θα τοποθετηθούν και μηχανήματα αυτόματων πληρωμών των λογαριασμών ρεύματος.
Κατά τους ίδιους κύκλους η ΔΕΗ θα επιδιώξει να περάσει μία νέα φιλοσοφία από τα καινούργια καταστήματα της, πιο πελατοκεντρική και με διάθεση να φέρει στους πελάτες της πιο κοντά την τεχνολογία.
Να θυμίσουμε ότι η εταιρία ήδη έχει διευρύνει το ωράριο λειτουργίας σε 38 καταστήματα και συγκεκριμένα είναι ανοικτά από τις 7.30 το πρωί μέχρι τις 20.00 το βράδυ. Επίσης σε 75 συνολικά σημεία πώλησης έχει δώσει τη δυνατότητα επίσκεψης κατόπιν ραντεβού.
Πέρα όμως από τις αλλαγές στα καταστήματα της η ΔΕΗ προχωρά κανονικά και την επέκταση των δραστηριοτήτων της στην ηλεκτροκίνηση.
Ήδη η εταιρία έχει τοποθετήσει 160 σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Πρόκειται για φορτιστές που έχει εγκαταστήσει στα σούπερ μάρκετ της ΑΒ Βασιλόπουλος, συνεργασία με την αλυσίδα καθώς και σε δήμους της χώρας. Οι 160 φορτιστές έχουν αναπτυχθεί συνολικά σε 14 πόλεις της χώρας, ενώ η εταιρία τρέχει για την επίτευξη του στόχου των 1.000 σημείων φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Στον αριθμό αυτό προβλέπεται να φτάσει τα επόμενα δύο με τρία χρόνια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου