Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013
Χειρόφρενο λόγω ενιαίου μισθολογίου στα τρένα
Με το ενιαίο μισθολόγιο στον ΟΣΕ να είναι σε εφαρμογή, οι σιδηροδρομικοί τραβούν χειρόφρενο, αντιδρώντας στη μείωση των αποδοχών τους κατά 8% μεσοσταθμικά.
Και γι’ αυτό τα συνδικάτα στα τρένα, «χτυπούν» με απεργιακές κινητοποιήσεις στην καρδιά του επόμενου τριημέρου, οπότε η «ζημιά» για τον οργανισμό θα είναι μεγαλύτερη.
Συγκεκριμένα, λόγω των απεργιών που ξεκινούν το Σάββατο:
ΝΑ ΠΩΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟ CHIP..AKI
«Το εύρος των εφαρμογών της τεχνολογίας BodyCom είναι πολύ μεγάλο. Η ασύρματη επικοινωνία είναι απαραίτητη για τη λειτουργία διαφόρων συστημάτων και το ανθρώπινο σώμα αποτελεί τον πλέον ασφαλή τρόπο μετάδοσής της» εξηγεί εκπρόσωπος της Microchip.
EuroWorking Group: Άνοιξε η συζήτηση για έξοδο της Κύπρου από το ευρώ
Τα πρακτικά της χθεσινής τηλεδιάσκεψης του Eurogroup Working Group -στο οποίο συμμετέχουν οι υφυπουργοί των 17 κρατών μελών της ευρωζώνης, αντιπρόσωποι της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής- για την Κύπρο δείχνουν πως αναγνωρίστηκε ότι η κατάσταση εξελίσσεται σε έναν «κυκεώνα», ενώ συζητήθηκε το ενδεχόμενο να επιβληθούν περιορισμοί στις κινήσεις κεφαλαίων ώστε να προστατευτεί η ΕΕ από τον κίνδυνο κατάρρευσης της κυπριακής οικονομίας.
Προς ψήφιση στη Βουλή (19:00) το Εθνικό Ταμείο Στήριξης
Εξασφαλίστηκε πλειοψηφία στη Βουλή- Προωθείται νομοσχέδιο για το απόγευμα
Του Μιχάλη Περσιάνη
H Eλλάδα να εφαρμόσει το δικό της σχέδιο πέρα από την όποια τρόικα
«Είναι καιρός να καταλάβει η Ελλάδα ότι ο χρόνος τελείωσε. Η Ευρώπη μπορεί να βρει τον δρόμο της για την πραγματική ένωση, αλλά μπορεί και να μην το βρει. Κανείς δεν γνωρίζει. Στη διαδικασία αυτή οι αδύναμοι θα υποφέρουν πιο πολύ, οι φτωχοί θα φτωχύνουν ακόμη περισσότερο. Δεν μπορούμε να αναδεχθούμε αυτό το ρίσκο».
Μένει από «ρευστό» η Κύπρος
Αναστάτωση έχει προκληθεί στην αγορά της Κύπρου καθώς κανείς δεν γνωρίζει πότε θα ανοίξουν και πάλι οι τράπεζες. Οι έμποροι αδυνατούν να εφοδιάσουν τα καταστήματα τους καθώς κανείς από τους προμηθευτές δεν δέχεται επιταγές και οι καταναλωτές που παίρνουν χρήματα με το σταγονόμετρο από τα αυτόματα μηχανήματα των τραπεζών αγοράζουν μόνο τα απαραίτητα.
Καύσιμα μόνο με μετρητά
Απίστευτο – Υπερωρίες στην διεύθυνση προσωπικού για αναβαθμίσεις - Σε 3-4 εβδομάδες σημειώθηκαν τόσες αναβαθμίσεις στελεχών της Εθνικής που δεν είχαν σημειωθεί 7 χρόνια
– Συνολικά 250 σύμβουλοι αμείβονται 1,25 εκατ τον μήνα
Οι τακτικές που ακολουθούν ορισμένες τράπεζες προ από μια συγχώνευση να αναβαθμίζουν τα στελέχη τους ώστε να τύχουν καλύτερης μεταχείρισης στην διαδικασία ενοποίησης είναι συνηθισμένο φαινόμενο.
Όμως όπως μας πληροφορούν στελέχη της Εθνικής τράπεζας, τις 3-4 τελευταίες εβδομάδες προήχθησαν, αναβαθμίστηκαν και γενικώς απέκτησαν σημαντικότερα πόστα τόσα στελέχη της Εθνικής που αποτελεί ρεκόρ 7ετίας.
"BORGEN " ΣΥΝΩΜΟΣΙΕΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ/Ο ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ(Γ') ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ ΣΤΗ ΝΕΤ ΚΑΙ ΕΡΤ HD
Στο 1ο επεισόδιο του τρίτου κύκλου της σειράς «Συνωμοσίες εξουσίας» συναντάμε μια διαφορετική Μπιργκίτε Νίμπεργκ από αυτή που ξέρουμε. Έχει αφήσει τον κόσμο της πολιτικής, είναι μια καλοπληρωμένη ομιλήτρια σε επιχειρηματικούς κύκλους και συμμετέχει σε διάφορα σημαντικά συμβούλια.
Στην προσωπική της ζωή είναι ακόμη
διαζευγμένη. Όμως, η σχέση της με τον Φιλίπ – τον πρώην σύζυγό της - γίνεται όλο και καλύτερη και έχει εξελιχθεί σε μια πολύ καλή φιλία. Εν τω μεταξύ ο Φιλίπ έχει επανέλθει στον επιχειρηματικό κόσμο και είναι διαχειριστής επενδύσεων σε μια από τις μεγαλύτερες τράπεζες.
Στο δίκτυο e-Pass και η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
Από 20 Μαρτίου 2013 η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου εντάσσεται -όπως είχε προαναγγελθεί- στο δίκτυο της Διαλειτουργικότητας (GRITS), στο οποίο ανήκουν άλλα 4 συνεργαζόμενα οδικά δίκτυα της χώρας: Αττική Οδός, Ολυμπία Οδός (E.O. Ελευσίνας-Πάτρας), Μορέας (Ε.Ο Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας), Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (Ε.Ο. Αθήνας – Θεσσαλονίκης, Τμήμα Μαλιακός-Κλειδί).
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, χάρη στη Διαλειτουργικότητα, μια υπηρεσία που προσφέρεται δωρεάν, οι οδηγοί μπορούν να ταξιδεύουν στα πέντε αυτά οδικά δίκτυα και να περνούν από τις ηλεκτρονικές λωρίδες διοδίων χρησιμοποιώντας έναν και μόνο πομποδέκτη.
ΟΔΟΣ ΣΤΑΔΙΟΥ
Μέχρι τη δεκαετία του 1850 η οδός
Σταδίου ήταν ένα ακόμα από τα ποτάμια της Αθήνας, το ρέμα του
Βοϊδοπνίχτη, παρ’ όλο πουήδη συγκέντρωνε μερικά από τα
κυριότερα δημόσια κτήρια της πόλης. Στο ύψος που βρίσκεται το Αρσάκειο υπήρχε
μια γέφυρα που ένωνε τις δύο όχθες. Το 1852 μία ξαφνική καταιγίδα παρέσυρε τη
γέφυρα και η Αθήνα κόπηκε στα δύο. Ηπηγή του ρέματος ήτανστο Λυκαβηττό,
περνούσε από τηΒουκουρεστίου, που τότε ονομαζόταν Χεζοπόταμος, και κατέληγε στη
Σταδίου.
Κατά το 1860 το ρέμα σκεπάστηκε και σχηματίστηκε η
σημερινή οδός Σταδίου. Σύμφωνα με τον αρχικό πολεοδομικό σχεδιασμό της πόλης των
Αθηνών προβλεπόταν ότι η οδός Σταδίου θα τελείωνε στο Παναθηναϊκό Στάδιο, εξ’
ου καιτο όνομα. Το 1833 οι δυο φίλοι αρχιτέκτονες και πολεοδόμοι Σταμάτης
Κλεάνθης και Εδουάρδος Σάουμπερτ, μετά
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)