του Μιχάλη Καϊταντζίδη
Για «ξεσκαρτάρισμα» του πελατολογίου της ετοιμάζεται η ΔΕΗ, ενόψει των ευρύτερων αλλαγών που επίκεινται στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, τόσο σε ρυθμιστικό επίπεδο (αλλαγή μοντέλου), όσο και με το σπάσιμο της ΔΕΗ που προβλέπει μεταβίβαση στη «μικρή ΔΕΗ» του 30% των υφιστάμενων πελατών.
Η διαδικασία αυτή θα ξεκινήσει με τη χαρτογράφηση των επιμέρους κατηγοριών των καταναλωτών. Αυτή δεν θα γίνει απλώς με βάση την τάση σύνδεσης (υψηλή, μέση, χαμηλή), αλλά με βάση τα εμπορικά χαρακτηριστικά της κάθε ομάδας. Έτσι η ΔΕΗ θα ομαδοποιήσει τις επιμέρους κατηγορίες καταναλωτών, ώστε να γίνει δυνατή η ταξινόμηση κάθε τμήματος με κριτήριο το κατά πόσο είναι επιθυμητή η διατήρηση και εξυπηρέτησή τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου